De helpdesk dacht aan een probleem met de modem,aangezien de waardes van de Proximus kabels perfect waren.
Gisteren heb ik een andere Fritzbox aangesloten.
De disconnects zijn beter maar toch nog errors en de upload waardes zijn lager dan ervoor.
Kan het een probleem zijn met een kaart in de ROP?
Toegevoegd na 6 uren 45 minuten 6 seconden:
Er komt verbetering.

Vandaag nog maar 3 keer de verbinding verbroken

30/08/2022 17:04:18 0/00/0000 0:00:00 19 minuts, 15 seconds
30/08/2022 3:58:47 30/08/2022 17:03:12 13 hours, 4 minuts, 25 seconds Port-Error
30/08/2022 3:01:49 30/08/2022 3:58:43 56 minuts, 54 seconds User-Request
29/08/2022 20:38:21 30/08/2022 3:01:45 6 hours, 23 minuts, 24 seconds User-Request
29/08/2022 18:19:42 29/08/2022 20:37:45 2 hours, 18 minuts, 3 seconds Port-Error
29/08/2022 17:08:21 29/08/2022 18:18:37 1 hours, 10 minuts, 16 seconds Port-Error
29/08/2022 16:36:56 29/08/2022 17:05:59 29 minuts, 3 seconds Port-Error
29/08/2022 16:34:07 29/08/2022 16:36:18 2 minuts, 11 seconds Port-Error
29/08/2022 16:25:58 29/08/2022 16:30:07 4 minuts, 9 seconds Port-Error
29/08/2022 16:05:52 29/08/2022 16:09:42 3 minuts, 50 seconds Port-Error
29/08/2022 13:25:26 29/08/2022 16:04:01 2 hours, 38 minuts, 35 seconds Port-Error
29/08/2022 13:19:05 29/08/2022 13:25:06 6 minuts, 1 seconds Port-Error
29/08/2022 11:30:00 29/08/2022 13:18:40 1 hours, 48 minuts, 40 seconds Port-Error
29/08/2022 10:33:25 29/08/2022 11:26:49 53 minuts, 24 seconds User-Request
29/08/2022 10:29:00 29/08/2022 10:30:10 1 minuts, 10 seconds Port-Error
28/08/2022 21:12:50 29/08/2022 10:28:26 13 hours, 15 minuts, 36 seconds Port-Error
28/08/2022 21:03:34 28/08/2022 21:12:15 8 minuts, 41 seconds Port-Error