Goededag
Ik heb in mijn slaapkamer 4 Osram Dulux F 36W 830 zitten.$
Ik heb zitten kijken op lampdirect en ik kom uit om deze naar led te veranderen dat ik 100 euro moet betalen aka 25 euro per stuk. Voor een besparing van 16W per stuk.
Weet iemand of er nog goedkopere alternatieven zijn?
Osram Dulux-F led alternatieven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
Ik gok dat dit dezelfde is als jij vond, maar dan met 13€ per stuk iets beter geprijst https://www.amazon.nl/LED-lamp-2G10-160 ... B08LZR9ZBD
Volgens de specificaties toch 20W minder per lamp. Als die veel brand mogelijk toch de moeite?
Volgens de specificaties toch 20W minder per lamp. Als die veel brand mogelijk toch de moeite?
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Dat is een lamp met een lagere lichtopbrengst.
Dat zijn eigenlijk echt onhandige fittings, omdat deze nooit veel gebruikt zijn. Er zijn dus amper fabrikanten die er modellen voor maken.
De lichtopbrengst is lager, maar mogelijks zal hij toch feller zijn, omdat de lamp die vervangen zal worden al een bepaalde leeftijd heeft en mogelijks ook al dimmer is geworden over de tijd heen.
Je kan altijd bestellen en retourneren als ze niet fel genoeg zijn.
Dat zijn eigenlijk echt onhandige fittings, omdat deze nooit veel gebruikt zijn. Er zijn dus amper fabrikanten die er modellen voor maken.
De lichtopbrengst is lager, maar mogelijks zal hij toch feller zijn, omdat de lamp die vervangen zal worden al een bepaalde leeftijd heeft en mogelijks ook al dimmer is geworden over de tijd heen.
Je kan altijd bestellen en retourneren als ze niet fel genoeg zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik zal kijken om die te bestellen. Inderdaad 20W per lamp besparing en dat x4 is een grote. Het is in mijn slaapkamer dus echt superfel moet het niet zijn.
Dank alvast voor het op te zoeken.
Dank alvast voor het op te zoeken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Aangezien ik in een huurhuis woon was ik ook aan het overwegen om een staande lamp te kopen.
Het is mijn slaapkamer en ik heb eigenlijk enkel licht nodig bij men bureau. Voordeel is dat ik dan een zuinig e27 licht van max 10W kan krijgen
Het is mijn slaapkamer en ik heb eigenlijk enkel licht nodig bij men bureau. Voordeel is dat ik dan een zuinig e27 licht van max 10W kan krijgen