Pagina 1 van 1
Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider
Geplaatst: 25 mei 2022, 11:03
door lucdec
Ik twijfel bij wie ik een abo ga afsluiten tussen hey en youfone.
Als je bij 1 van beide een abo afsluit, hoe lang dien je dan klant te blijven, maw als je nog eens wil veranderen later, hoe lang dien je te wachten?
Is dit 1 jaar of minder?
Ik vind het antwoord niet zo direct op hun site
Re: Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider
Geplaatst: 25 mei 2022, 11:06
door wied
Dacht dat jarengeleden een maximum tijd van 6 maanden werd opgelegd aan de operators!?
Re: Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider
Geplaatst: 25 mei 2022, 11:08
door Stroper
6 maand volgens de wet
https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... ragen-over
De aanbieders zijn vrij om een kortere periode aan te bieden, maar weet niet of Hey! of YouFone dat doen.
Re: Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider
Geplaatst: 25 mei 2022, 12:53
door blidi
Bij Hey
Zonder verbintenis
Je komt en gaat wanneer je maar wil
Je komt als het lukt.
Bij youfone
Je hebt bij Youfone een contract voor een maand. Na afloop van je contract kun je opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst in MyYoufone.
Re: Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider
Geplaatst: 25 mei 2022, 13:45
door M_016
Cfr algemene voorwaarden op de sites van de btrokken operatoren betreft het tenzij anders expliciet aangeduid betreft het contracten van onbepaalde duur
Vermits geen expliciete melding gemaakt wordt de door de klant te respecteren opzegtermijn, kan door de betrokken operatoren derhalve de door de wet toegelaten termijn van maximum 6 maanden (vergoeding) gehanteerd worden cfr info @wied