Hoe lang dien je klant te blijven bij je gsm provider

Plaats reactie
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Ik twijfel bij wie ik een abo ga afsluiten tussen hey en youfone.



Als je bij 1 van beide een abo afsluit, hoe lang dien je dan klant te blijven, maw als je nog eens wil veranderen later, hoe lang dien je te wachten?
Is dit 1 jaar of minder?

Ik vind het antwoord niet zo direct op hun site
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Dacht dat jarengeleden een maximum tijd van 6 maanden werd opgelegd aan de operators!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

6 maand volgens de wet
https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... ragen-over

De aanbieders zijn vrij om een kortere periode aan te bieden, maar weet niet of Hey! of YouFone dat doen.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Bij Hey

Zonder verbintenis
Je komt en gaat wanneer je maar wil

Je komt als het lukt.

Bij youfone

Je hebt bij Youfone een contract voor een maand. Na afloop van je contract kun je opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst in MyYoufone.
M_016
Premium Member
Premium Member
Berichten: 679
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 76 keer

Cfr algemene voorwaarden op de sites van de btrokken operatoren betreft het tenzij anders expliciet aangeduid betreft het contracten van onbepaalde duur
Vermits geen expliciete melding gemaakt wordt de door de klant te respecteren opzegtermijn, kan door de betrokken operatoren derhalve de door de wet toegelaten termijn van maximum 6 maanden (vergoeding) gehanteerd worden cfr info @wied
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”