snelkoppeling
-
- Starter Plus
Graag zou ik een snelkoppeling krijgen in mijn taalbalk van mijne office maar ik weet niet hoe dat gaat. iemand om mij te helpen? [/code]
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
in de taalbalk kan je geen snelkoppelingen zetten, da's enkel om de toetsenbord-indeling te wijzigen. En voor de rest is dat maar gewoon met de rechtermuisknop het icoontje van bvb Word naar de taakbalk slepen en dan in het menu kiezen voor 'snelkoppeling maken'.
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Gewoon een snelkoppeling verslepen naar uw taaKbalk en voila c'est ça
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Ter verduidelijking: Slepen is het aanklikken van een pictogram door middel van de linkermuisknop en dit blijven vasthouden en terwijl de muis verslepen naar de plaats waar je het wilt hebben (hier de taakbalk). Kwestie van volledig te zijn .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
bedankt voor de uitlegThe_Borg schreef:Ter verduidelijking: Slepen is het aanklikken van een pictogram door middel van de linkermuisknop en dit blijven vasthouden en terwijl de muis verslepen naar de plaats waar je het wilt hebben (hier de taakbalk). Kwestie van volledig te zijn .
-
- Starter Plus
ik heb me een beetje verkeerd uitgedrukt, maar hoe bekom je een office werkbalk ?Anonymous schreef:bedankt voor de uitlegThe_Borg schreef:Ter verduidelijking: Slepen is het aanklikken van een pictogram door middel van de linkermuisknop en dit blijven vasthouden en terwijl de muis verslepen naar de plaats waar je het wilt hebben (hier de taakbalk). Kwestie van volledig te zijn .
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Als je office 2003 hebt kan je nog lang zoeken, daar is de office werkbalk (eindelijk!) verbannen.
Veel beter kan je gewoon een windows werkbalk nemen en aan de bovenkant of zijkant van je scherm 'plakken'.
Daarvoor klik je met de rechtermuisknop op de taakbalk, kies je voor "Werkbalken..." en klik je op "nieuwe werkbalk". Dan kan je die met het handvat links van de taakbalk af trekken en aan de bovenkant vastplakken. Snelkoppelingen maak je door ze er gewoon naartoe te slepen.
Veel beter kan je gewoon een windows werkbalk nemen en aan de bovenkant of zijkant van je scherm 'plakken'.
Daarvoor klik je met de rechtermuisknop op de taakbalk, kies je voor "Werkbalken..." en klik je op "nieuwe werkbalk". Dan kan je die met het handvat links van de taakbalk af trekken en aan de bovenkant vastplakken. Snelkoppelingen maak je door ze er gewoon naartoe te slepen.