Ik probeer een pakket te verzenden naar een collega in het UK maar ofwel moet ik details en codes geven van wat er in zit ofwel kost het stukken van mensen. Bpost meer dan 30euro bvb... weet er iemand een oplossing ?
Het gaat om een pakket van ongeveer anderhalve kilo, 20 op 20 op 25 cm.
J.
Pakket naar UK verzenden
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
UPS Standard 12 EUR.
Details en codes moet je idd ingeven, want het moet langs de douane. Enkel posterijen mogen het vereenvoudigde CN22/CN23 gebruiken, maar dan betaal je ook bijna 3 keer meer.
Via SMB is het ingeven van de data wat eenvoudiger: https://www.ups.com/be/nl/smallbusiness/home.page
Details en codes moet je idd ingeven, want het moet langs de douane. Enkel posterijen mogen het vereenvoudigde CN22/CN23 gebruiken, maar dan betaal je ook bijna 3 keer meer.
Via SMB is het ingeven van de data wat eenvoudiger: https://www.ups.com/be/nl/smallbusiness/home.page
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
Aan de administratie ga je niet ontsnappen vrees ik, alles moet voorbij de douane en zijn bijhorende papierwinkel.. Maar het kan mijns inziens wel goedkoper. DPD: 1 tot 10kg voor net geen €14..
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Het is uiteindelijk vertrokken met PostNL. Admin viel mee prijs hoog maar cavanog...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Toch dubbel zoveel als UPS, en met "postale" brokerage dus wie weet hoelang het blijft liggen bij de douaneJoe de Mannen schreef:Het is uiteindelijk vertrokken met PostNL. Admin viel mee prijs hoog maar cavanog...
J.
Heb je eens gekeken naar die UPS SMB. Het is eigenlijk echt maar "wat is het," "welke hoeveelheid," en "hoeveel is het waard" dat je moet opgeven. HS-codes doen zij voor jou.