Ik ben beheerder van een aantal klanten, en ik zou nu meer en meer accounts naar MFA / 2FA willen laten overschakelen.
Maar bestaat er een tool die alle MFA's kan samenbrengen / beheren?
of hoe beheren jullie bijvoorbeeld 50 of 100 admin logins?
(dit om te vermijden dat er een lijst van 50 MFA 's in de MS of google authenticator zit en het wat onoverzichtelijk wordt)
MFA beheer voor meerdere klanten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
ITGlue of Passportal (wel betalend en niet goedkoop), en het is een complete documenteringstool, dus misschien wat overkill voor jullie.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Mijn TOTP codes zitten ook in 1Password. Zo worden die ook opgepikt door de autofill voor de meeste web based logins.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier is een heel topic (ging origineel over google authenticator) maar er is wat gechat over andere tools. Ik vind 't wel een goeie om de initiele QR code per login te bewaren om in worst case alles te kunnen terugzetten. Maar werkt dit altijd?
https://tweakers.net/nieuws/166896/goog ... etten.html
Ik ben allesinds wat tools aan't testen.
Wat ik wil vermijden is de login / password / TOTP code in 1 tool, dan is het concept verkracht
https://tweakers.net/nieuws/166896/goog ... etten.html
Ik ben allesinds wat tools aan't testen.
Wat ik wil vermijden is de login / password / TOTP code in 1 tool, dan is het concept verkracht
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Je kan ook 2 verschillende wachtwoordmanagers gebruiken, waarbij in de ene enkel de login/wachtwoord zit en de andere enkel de TOTP.speciall schreef: Ik ben allesinds wat tools aan't testen.