Microsoft outlook 2000

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Flipke

Hallo

Als ik m'n mail probeer op te halen via MS outlook 2000, blijft-ie maar vragen om m'n username en passwoord in te geven. Dat doe ik, en ik krijg altijd hetzelfde.

Edited by The Oddity
Flipke, even je topic in een gepaster forum gezet. Klachten is meer klachten betreffende de werking, diensten van Skynet.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

ik heb dat ook soms voor met outlook XP, als ik dan op remeber password klik dan stopt hij er een tijdje mee, ik ben ook nog aan het zoeken achter een oplossing
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Flipke,

Onder 2000 kom ik dit niet vaak tegen, het enige wat ik kan zeggen is maybe even je account wissen en ze opnieuw aanmaken in MsOutlook. Het is niet geweten dat MsOutlook hier problemen mee ondervindt.

Ik zou zeggen, speel niet te veel met de settings van time out enzo.. (advanced settings)

Sensei,

Onder MsOutlookXp is dit een gekend fenomeen, als ik het mij goed herinner is hiervoor een update/pacht/sp-achtig iets uitgekomen die dit probleem zou moeten oplossen. Ik zou zeggen even de office update site opzoeken.

Flipke, indien je het probleem blijft hebben, kan je maybe overwegen, je software ook eens te updaten via het net.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”