Ik heb in 2019 een tijdje Telenet gehad en toen gebruikte ik een CV8560E modem. In 2020 ben ik overstapt op Proximus, de CV8560E is hier echter gebleven. Ik moest van Telenet eigenlijk een terugbetaling krijgen, maar gezien ze de modem ook op de factuur aangerekend hadden is het eigenlijk een nuloperatie geweest, heb nooit moeite gedaan om het te regelen met de klantendienst en de modem dan maar behouden
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu heb ik geprobeerd om mijn modem aan te sluiten op de NIU die hier nog hangt, en wanneer ik een ethernetkabel op een laptop aansluit, kom op de Self Starter pagina uit op https://selfstarter.telenet.be/selfstar ... anguage=nl. De "kabel" van Telenet zelf lijkt dus nog perfect actief.
Wanneer ik mijn oude klantnr van Telenet ingeef, krijg ik echter de foutmelding dat er "geen producten zijn om te activeren". Via de self starter kan ik dus niet direct een abo aanvragen.
Mijn vraag is, als ik een One Up zou aanvragen via de TN-site en ik geef in dat ik een doe-het-zelfinstallatie wil, en daarna sluit ik mijn modem aan, ga ik hem zo kunnen provisioneren? Ik vermoed van wel?
Alvast bedankt voor de info
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)