Iemand die het zelfde probleem probleem heeft met zijn iPhone XS of een oplossing weet om het te doen werken?
Onder instellingen / Mobiel netwerk staat "mobiele data" aan.
Echter bij "Netwerkselectie" staat er Proximus! (ook na toestel te herstarten)
Na contact genomen te hebben met Proximus werd door hun specialisten bevestigd dat alles correct ingesteld staat en het zou moeten werken!
VoWifi werkt niet op iPhone XS met iOS 14.6
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Staat bij Instellingen -> Telefoon ‘WiFi Calling’ aan?
Ik heb het overigens uitgezet omdat de belkwaliteit heel slecht is over WiFi hier thuis (telenet). Geen idee waarom, WiFi verbinding is uitstekend..
Ik heb het overigens uitgezet omdat de belkwaliteit heel slecht is over WiFi hier thuis (telenet). Geen idee waarom, WiFi verbinding is uitstekend..
- TheCeet
- Pro Member
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Volgens mij zal vowifi enkel werken indien jouw mobiel ontvangst slecht is.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
-
- Pro Member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 13 apr 2017, 08:02
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 13 keer
Gemakkelijk te testen door je toestel in vliegtuigmodus te zetten en wifi terug aan te zetten.TheCeet schreef:Volgens mij zal vowifi enkel werken indien jouw mobiel ontvangst slecht is.
Geen firewall er tussen toevallig?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
iPhone XS met iOS 14.7.1 hier. Die geeft steeds 'Orange B WiFi' als netwerk indien met wifi verbonden, niet enkel wanneer mobiele ontvangst slecht is. Ook op niet-Orange uplinks trouwens.
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Bij proximus moet je naar deze instellingen kijken.
Je kunt ze hier vinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... -wifi.html
En hier een poort scanner voor te kijken of de pooten 500 en 4500 open staan op u modem: https://www.ipvoid.com/udp-port-scan/
Ikzelf heb orange en heb de poorten open moeten zetten voor mijn samsung pas vowifi aangaf. En dan heb ik nog de eerste versie van modem van orange namelijk de compal.
Je kunt ze hier vinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... -wifi.html
En hier een poort scanner voor te kijken of de pooten 500 en 4500 open staan op u modem: https://www.ipvoid.com/udp-port-scan/
Ikzelf heb orange en heb de poorten open moeten zetten voor mijn samsung pas vowifi aangaf. En dan heb ik nog de eerste versie van modem van orange namelijk de compal.
- Bijlagen
-
- 2021-08-21 16_22_16-Window.png (8.47 KiB) 486 keer bekeken
-
- 2021-08-21 16_21_49-Window.png (8.43 KiB) 486 keer bekeken
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Die poorten moeten uitgaan open staan, niet inkomend, wat normaal altijd het geval is. Met die portscanner online kan je eigenlijk niks aanvangen want die scant openstaande inkomende poorten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Bedankt iedereen voor jullie input en tips.
Na nog een paar keer bellen met Proximus was hun antwoord altijd dat alles correct stond bij hen en zij niks meer konden doen.
Ik denk dat ze dan toch de laatste keer dat ik gebeld heb, nog iets moeten gedaan hebben, na herstart van de iPhone en in vliegtuigstand gezet te hebben kan ik opbellen en opgebeld worden.
Het was een moeilijke bevalling maar uiteindelijk opgelost!
Na nog een paar keer bellen met Proximus was hun antwoord altijd dat alles correct stond bij hen en zij niks meer konden doen.
Ik denk dat ze dan toch de laatste keer dat ik gebeld heb, nog iets moeten gedaan hebben, na herstart van de iPhone en in vliegtuigstand gezet te hebben kan ik opbellen en opgebeld worden.
Het was een moeilijke bevalling maar uiteindelijk opgelost!