Allerlei HDD's

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Object + omschrijving: Allerlei HDD's, verschillende soorten, condities en groottes.
Overzichts file met details per HDD: https://www.dropbox.com/scl/fi/uv9zn22z ... 4tii4bb6p8
Folder met nog meer details (oa SMART data) in een folder per HDD: https://www.dropbox.com/sh/fwh4jbu8midw ... iBpba?dl=0

Optionele foto's: geen foto's gemaakt maar kan ik wel doen als er vraag naar is.

Vaste prijs:
Vaste prijzen, de prijzen staan in kolom C van de gedeelde Excel file (gaande van €0 tot €20). Heb ze bewust niet te hoog gezet omdat ze echt weg mogen.
Indien alles samen gewenst is kan ik er een prijs van maken van €100. Dit heeft voorkeur en krijgt ook voorrang indien er binnen de eerste 24h na het eerste individuele bod iemand de hele batch wil kopen. Na die 24h kan er nog een prijs overeen gekomen worden voor de overblijvende schijven indien gewenst

Locatie: Gent

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Afhalen mogelijk in Gent. Opsturen is ook mogelijk maar verzendingskosten en verantwoordelijkheid van de verzending (bijv. bij verloren raken door post/pakjesbedrijf) ligt in dat geval bij de ontvanger.

Indien er vragen zijn laten jullie het maar weten.
Nr10
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:25
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

10 afgehaald voor de eerste.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Genoteerd. Zoals uitgelegd wacht ik nog even 24u om mensen te kans te geven de hele batch aan te schaffen maar indien er zo geen bod komt stuur ik een pb om verder af te handelen.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”