scan QR om bv drank eten te bestellen hoe werkt dat

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
glda19
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

Ben blijkbaar nog niet mee met alle nieuwe technologie op gsm gaat soms wat snel?
Wat heb nodig om bv drank of in sommige restaurants te bestellen met een QR code? En hoe werkt dat verder. Dit al vaak op fb zien verschijnen maar nog nooit gebruikt en zou niet weten hoe.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

meestal word je dan doorverwezen naar de/een website waar je online bestelt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
glda19
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

Was zo door sturen naar website.
Maar snap niet dat we keuze kregen tussen bancontact en iDEAL!
iDEAL werkt toch niet in België ofwel?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

glda19 schreef:Was zo door sturen naar website.
Maar snap niet dat we keuze kregen tussen bancontact en iDEAL!
iDEAL werkt toch niet in België ofwel?
Het cafe heeft misschien veel Nederlandse klanten en biedt daarom ook iDeal aan.
Ofwel is de website uitbesteed aan een externe partij die zowel Nederlandse als Belgische horeca bedient.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

glda19 schreef:Ben blijkbaar nog niet mee met alle nieuwe technologie op gsm gaat soms wat snel?
Wat heb nodig om bv drank of in sommige restaurants te bestellen met een QR code? En hoe werkt dat verder. Dit al vaak op fb zien verschijnen maar nog nooit gebruikt en zou niet weten hoe.
Met een nickname als mailadres werkt het niet.
Toch vorig jaar niet in Anvers.
seppe
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 11 keer

ik heb gisteren nog een zomerbarretje gedaan waardat men van dit systeem gebruikte. Werkt goed en vlot vind ik.
Ik heb op mijn android toestel een qr reader geïnstalleerd(codora, maar er zijn verschillende en iphone heeft standaard een qr reader, geloof ik)
Je scant die qr op je tafel en je maakt je bestelling dan kan je idd de keuze maken om met ideal, bancontact te betalen. Afrekenen via app en effe later brengt men de bestelling aan je tafel.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”