Accessoires HP ML350P Gen8

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer
Provider

Ik heb twee Proliant ML350P Gen 8 servers gekocht, en ik zou die wat willen uitbreiden. Geheugen en processoren vind je meer dan genoeg online, maar ik zoek ook enkele specifieke accessoires waar ze ofwel erg veel geld voor vragen, of die je in China moet bestellen en dan zit je weer met die inklaarkosten ed.

Ik zoek specifiek twee ventilatoren (661331-001) en twee koellichamen voor de processoren (661379-001)
En evt ook nog een paar SFF drive bays (651687-001)

Long shot, maar heeft toevallig iemand nog een defecte liggen die we kunnen plunderen?
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Ik heb nog een DL360P G8 die ik eens te koop moet zetten, maar daar zit amper iets in dat in je ML350 kan dienen.

SFF caddy's bestelde ik meestal op aliexpress. Die van mij zijn allemaal in gebruik :)

Ventilatoren, koellichamen, FBWC capacitors, ... op ebay. Soms even wachten voor ze daar passeren, maar soms doet wel eens iemand ze weg ...
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer
Provider

Die FBWC heb ik onlangs zelf opnieuw opgebouwd met nieuwe condensatoren, want dat is onderhevig aan slijtage dus als je een tweedehandse koopt heb je er het raden naar hoe goed die nog is. Je vindt wel ventilatoren en koellichamen op eBay, maar twee koellichamen + twee ventilatoren kosten meer dan ik voor een volledige server betaald heb...

Je vindt de ventilatoren apart (zonder de juiste bracket) op Aliexpress voor 10 eur of zo, maar door die nieuwe BTW-regeling kost het het driedubbel tegen dat het hier is. Idem voor de SFF caddy's.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”