Sinds deze week ,kan ik mijn verbruik niet meer consulteren via de My orange app.Ook inloggen op de klantenzone lukt niet meer.
Heeft er nog iemand deze problemen?
Orange app en klantenzone
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Mijn account was ineens verwijderd. Ik geraakte er niet meer in via mail / wachtwoord of Itsme. Password reset ging ook niet.
Nieuw account aanmaken wel. Bizar dus, maar het zal misschien te maken hebben met hun nieuwe facturatiesysteem.
Nieuw account aanmaken wel. Bizar dus, maar het zal misschien te maken hebben met hun nieuwe facturatiesysteem.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik ben er vroeger ook al een aantal keer uitgevolgen ivm klanten login van de website. Nu geraak ik er op geen enkele manier meer in (zelfs itsme niet meer). Enkel de apps werken nog.......
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Berichten: 316
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Klantenservice had me dit aangeraden bij mij werkte het door nieuw account aan te maken:Vaganzza schreef:Ik ben er vroeger ook al een aantal keer uitgevolgen ivm klanten login van de website. Nu geraak ik er op geen enkele manier meer in (zelfs itsme niet meer). Enkel de apps werken nog.......
Probeer eens een nieuw account aan te maken.
Moest je een foutmelding ontvangen dan klik je op login vergeten, volg de stappen. Nadien kies je wachtwoord vergeten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ja dat weet ik, die stappen. Maar bij mij was mijn login en alles telkens verdwenen. Ik moest me dus elke keer terug registreren. Heb ik zo al een keer of 5 gehad op 4 jaar tijd. Nu, bij deze keer, was het toch al zeker een anderhalf jaar geleden dat ik het nog voor had.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO