Orange app en klantenzone

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 12 keer

Sinds deze week ,kan ik mijn verbruik niet meer consulteren via de My orange app.Ook inloggen op de klantenzone lukt niet meer.
Heeft er nog iemand deze problemen?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik kan beide nog zien op beide toestellen(gsm + pc)
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Mijn account was ineens verwijderd. Ik geraakte er niet meer in via mail / wachtwoord of Itsme. Password reset ging ook niet.
Nieuw account aanmaken wel. Bizar dus, maar het zal misschien te maken hebben met hun nieuwe facturatiesysteem.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wel blijkbaar ga ik einde van de maand hoogstwaarschijnlijk moeten contact opnemen met bipt en orange omwille van hun nieuw facturatiesysteem :bang:
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik ben er vroeger ook al een aantal keer uitgevolgen ivm klanten login van de website. Nu geraak ik er op geen enkele manier meer in (zelfs itsme niet meer). Enkel de apps werken nog.......
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Vaganzza schreef:Ik ben er vroeger ook al een aantal keer uitgevolgen ivm klanten login van de website. Nu geraak ik er op geen enkele manier meer in (zelfs itsme niet meer). Enkel de apps werken nog.......
Klantenservice had me dit aangeraden bij mij werkte het door nieuw account aan te maken:
Probeer eens een nieuw account aan te maken.
Moest je een foutmelding ontvangen dan klik je op login vergeten, volg de stappen. Nadien kies je wachtwoord vergeten.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ja dat weet ik, die stappen. Maar bij mij was mijn login en alles telkens verdwenen. Ik moest me dus elke keer terug registreren. Heb ik zo al een keer of 5 gehad op 4 jaar tijd. Nu, bij deze keer, was het toch al zeker een anderhalf jaar geleden dat ik het nog voor had.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”