Selfstarter niet mogelijk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 34 keer
Geprobeerd naar One Up over te gaan (van 0). Zéér absurd dat ik geen selfstarter kan doen, nochtans is dit hier nu het meest voor de hand liggend (enkel modem moet aangesloten worden). En hier zit helemaal geen blokkade, geen filters, ik krijg nog perfect analoog signaal door als ik de coax aansluit. Waarom moet dan toch nog een technieker komen?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bij mij idem een paar maand geleden.. Volgens hun documentatie zat er een filter.. Vandaar..streulma schreef:Geprobeerd naar One Up over te gaan (van 0). Zéér absurd dat ik geen selfstarter kan doen, nochtans is dit hier nu het meest voor de hand liggend (enkel modem moet aangesloten worden). En hier zit helemaal geen blokkade, geen filters, ik krijg nog perfect analoog signaal door als ik de coax aansluit. Waarom moet dan toch nog een technieker komen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G985F met Tapatalk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Als je geen klant bent bij Telenet, zou je normaal niet aangesloten mogen zijn natuurlijk en moet er sowieso een technieker komen.... jij hebt nu toevallig het "geluk" dat de vorige zijn werk niet heeft gedaan.
Bij mij ook heel vervelend voor mensen met onregelmatige uren om een afspraak te kunnen regelen.
Ik zou het heel fijn vinden als er een technieker gewoon overdag die filter komt weghalen zodat ik zelf op een ander moment de modem kan aansluiten, maar dat gaat niet....
Bij mij ook heel vervelend voor mensen met onregelmatige uren om een afspraak te kunnen regelen.
Ik zou het heel fijn vinden als er een technieker gewoon overdag die filter komt weghalen zodat ik zelf op een ander moment de modem kan aansluiten, maar dat gaat niet....