Kan iemand me advies geven over deze wijn? Hoelang kan ik deze best bewaren? Heeft deze een zekere waarde? Ik ken er zelf niks van. Dank.
https://www.dropbox.com/s/eeh8rkgo89ae2 ... 2.jpg?dl=0
De fles is anderhalve liter.
Zijn er hier wijnkenners?
- sandbert
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Toen ik de titel van dit topic las, dacht ik direct oei, oei, hier gaan velen zich geroepen voelen.
Gelukkig hangt er door de foto die je er bijlinkt een specifieke vraag aan vast, daar nu op antwoorden is dan toch direct een ander paar mouwen.
Neen dus, ik ben geen wijnkenner maar wel een liefhebber, dat is natuurlijk iets anders.
Misschien kan dit je helpen?
https://www.aartswijnen.nl/product/1039 ... -fles-2015
Gelukkig hangt er door de foto die je er bijlinkt een specifieke vraag aan vast, daar nu op antwoorden is dan toch direct een ander paar mouwen.
Neen dus, ik ben geen wijnkenner maar wel een liefhebber, dat is natuurlijk iets anders.
Misschien kan dit je helpen?
https://www.aartswijnen.nl/product/1039 ... -fles-2015
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
De fles is van 2013, dat speelt een rol bij Franse wijn. Er zijn online prijzen te vinden van +-25 EUR, voor wijn is dat geen superprijs dus de kwaliteit zal dan ook niet top zijn.
De fles is 8 jaar oud maar kan mogelijk nog wel even langer bewaard worden als dat in goede omstandigheden gebeurt. Soit, rijk ga je er niet van worden. Ik zou zeggen drink ze op voor ze slecht is
De fles is 8 jaar oud maar kan mogelijk nog wel even langer bewaard worden als dat in goede omstandigheden gebeurt. Soit, rijk ga je er niet van worden. Ik zou zeggen drink ze op voor ze slecht is
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
De fles in van 2015, een uitstekend jaar. Een grand cru, van een uitstekend jaar kun je gewoon 10 tot soms 20 jaar (en meer) bewaren.Dizzy schreef:De fles is van 2013, dat speelt een rol bij Franse wijn. Er zijn online prijzen te vinden van +-25 EUR, voor wijn is dat geen superprijs dus de kwaliteit zal dan ook niet top zijn.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik drink geen alcohol. Ze ligt droog in mijn garage in haar originele houten doos in het donker.
De afweging is dus ofwel ze kado doen aan iemand die ik heel graag heb, ofwel ze nog een paar jaar laten liggen.
De afweging is dus ofwel ze kado doen aan iemand die ik heel graag heb, ofwel ze nog een paar jaar laten liggen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Als het echt iemand is die je heel graag hebt zou ik ze bij de eerste gelegenheid geven. Is het voor iemand die je minder graag ziet, laat ze dan zeker nog enkele jaren liggen
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Er bestaan 2 soorten wijn. Wijn die je lekker vindt en wijn die je niet lekker vindt. Zelf ben ik groot fan van Spaanse albariño.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Lekkere wijn die ik niet lang meer zou bewaren en zo snel mogelijk iemand ermee gelukkig maken.