Hierbij voorkoop ik mijn NAS synology 216+II
Deze heeft eigenlijk amper draaiuren denk nog niet eens 100, reden had hier een andere nas draaien en deze is blijven staan
Geen schijven ( dit word later apart gedaan )
Toebehoren snelstart handleiding aanwezig
buthead schreef:Klopt ik ga nog even afwachten wat er uit de bus komt zeg maar denk 175 is dan toch realisrich, nieuw was deze eindje boven de 300
Tis wat de zot ervoor wil geven hé .
Ik verkoop enkel op tweakers omdat het daar het vlotste gaat. Groot publiek en niet iedereen kan de echte waarde inschatten.
Klopt, ergens ook logisch lijkt me, had tevens prijs otk. staan en inmiddels aangepast naar gem. vraagprijs
Ben kuis aan het houden in it gerief, HDD's volgend later eens maar zal ik een totaal verkocht worden
Internet = PX FLEX pack Telefonie/GSM = PX Mobiel TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Mij lijkt het logisch dat je regel C5 in acht neemt en dus enkel bij een vaste prijs elders je materiaal aanbied zodat er geen discussie is wie eerst het hoogste bod heeft uitgebracht. Of toch op zijn minst duidelijk maakt dat het elders ook aangeboden wordt.
Objecten mogen enkel tegelijkertijd op andere locaties buiten het forum worden aangeboden wanneer er aan een vaste prijs wordt verkocht en indien er een link staat naar elke plaats waar het object te koop wordt aangekocht. Op deze manier is het duidelijk wie eerst geboden heeft. Eventuele prijsaanpassingen dienen op hetzelfde moment op alles plaatsen te gebeuren. Uitzondering: je mag je prijs enkel op userbase lager zetten als je dat wil.
yaris schreef:Tis wat de zot ervoor wil geven hé .
Als verkoper wil je altijd het maximale, als koper het minimale.
Feit is dat een Synology 216 een toestel is van 5 jaar oud (in computertermen dus antiek), terwijl je een DS220 kan aanschaffen voor minder dan het dubbele. Persoonlijk zou ik nooit 50% geven voor iets van die ouderdom... maar zotten bestaan dus met de nodige tijd geraak je er misschien wel vanaf voor die prijs.
mailracer schreef:Mij lijkt het logisch dat je regel C5 in acht neemt en dus enkel bij een vaste prijs elders je materiaal aanbied zodat er geen discussie is wie eerst het hoogste bod heeft uitgebracht. Of toch op zijn minst duidelijk maakt dat het elders ook aangeboden wordt.
Objecten mogen enkel tegelijkertijd op andere locaties buiten het forum worden aangeboden wanneer er aan een vaste prijs wordt verkocht en indien er een link staat naar elke plaats waar het object te koop wordt aangekocht. Op deze manier is het duidelijk wie eerst geboden heeft. Eventuele prijsaanpassingen dienen op hetzelfde moment op alles plaatsen te gebeuren. Uitzondering: je mag je prijs enkel op userbase lager zetten als je dat wil.
Zeker mee eens, userbase krijgt ook voorrang op andere plekken kijk altijd eerst hier en indien er beweging zit zet ik hier wel melding op "mag op slot"
Moet nu wel toegeven heb niet echt ervaring met "correcte" prijzen of hoe dit aan de man te brengen
Internet = PX FLEX pack Telefonie/GSM = PX Mobiel TV = PX pickx + Netflix + Disney+