Pagina 1 van 1

Nieuwe Klant Orange Internet Home

Geplaatst: 26 maa 2021, 09:01
door skykh
Dag iedereen

Er is een technieker langs op maandag gekomen om het internet te komen installeren. Maar blijkbaar is een probleem en hebben ze interventie moeten komen doen(99EUR). Snelheid en internet getest, alles lijkt ok. Dan is die technieker gewoon weggegaan.

Opeens gisteren een sms gekregen dat een telenet technieker een herstelling komt doen?
Ik heb geen afspraak gemaakt en weet van niks. Dus even hun technische dienst gebeld en ze zeiden dat het buitenhuis is.
Ik heb gevraagd of er bijkomende "kosten" gefactureerd worden en ze zeiden van niet. Maar toch vertrouwd ik het niet.

Iemand hier ervaring mee?

Re: Nieuwe Klant Orange Internet Home

Geplaatst: 26 maa 2021, 10:35
door proximusboyke
Dan zullen ze hoogswaarschijnlijk toch niet de kosten aanrekenen.
Om te beginnen, heb je nu al eens naar orange gebeld ? Om te vragen hoe het zit met de kosten, want dat er blijkbaar toch een technisch probleem is/was nu telenet langskomt.
Dit kan een heel andere kijk geven.

Re: Nieuwe Klant Orange Internet Home

Geplaatst: 26 maa 2021, 11:56
door skykh
Ja ik heb ze gebeld, maar zoals de reviews bij trustpilot is de customer service niet bepaald helpful.
Ze hebben zelf afspraak op mijn naam gezet omdat er "technische storingen zijn"?

Internet werk en snelheid is wel maar 50mbs (dus ongeveer 50% van advertised speed).
Ik moet mijn eerste factuur nog krijgen, ze zullen wel zien zeker?

Re: Nieuwe Klant Orange Internet Home

Geplaatst: 26 maa 2021, 17:16
door LoewieKatorz
Je hebt een contract met Orange, niet Telenet, dus je hebt geen uitstaand met werken van de distributiebeheerder (Telenet).

Toevallig een filter voor analoge TV ontvangst buiten? Waarschijnlijk dient Telenet die te vervangen (nog lage frequentie) of te verwijderen.