geforce now stopt met founders en veranderd naar priority

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik kreeg vandaag een mail.

Gratis toegang blijft ongewijzigd.
Ze hebben echter de betalende optie veranderd. Wie voor 17 maart abbonee was blijft 5,5 euro betalen maar als je je plan wijzigt of annuleert en weer terug abboneerd of je bent nieuwe klant dan wordt het 100 euro per jaar ipv een 66 tal euro als goedkoopste optie.

Wel een forse prijsverhoging :cry:

Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Mooi voordeel voor wie founder is dus. Op zich als het goed werkt nog steeds geen ramp qua prijs, of zijn devs nog altijd zo beu dat ze meer geld willen om uw eigen games te mogen spelen?
Toen ik het wou proberen heeft dat me uiteindelijk tegen gehouden. Dan kon ik zwaardere games kopen zonder men laptop te moeten upgraden.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik speel heel specifiek niet veel games dus ik ben daar niet de goede raadgever in. De spellen die ik wil spelen zijn beschikbaar bij geforce now.

Is inderdaad een besparing maar met 100 euro per jaar is het toch iets anders.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel uur je gamed op een maand. Als je maar een uur per maand gamed dan is het plots veel, game je dagelijks wat dan valt het weer goed mee.
Ik weet ook niet of ze u data behouden als je een of enkele maanden stopt, want dan is het mogelijk enkel te betalen als ge verlof hebt en dus tijd hebt om te gamen.

Ik weet natuurlijk niet hoe vlot het werkt en hoe het zit qua latency, maar een gamepc kan ook kluiten kosten, daar kan je al wat maanden voor gamen dan.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”