Microsoft 365 business conditional access

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hallo,

Ik stuit hier net op een aankondiging van Microsoft die ik blijkbaar heb gemist. Ze kondigen hier aan dat mfa conditional access beschikbaar zou zijn voor alle Microsoft 365 business abo's.

https://techcommunity.microsoft.com/t5/ ... 2#comments

Wanneer ik me echter aanmeld bij een tenant die zowel een basic als standard licentie heeft zijn die opties toch uitgeschakeld en word ik doorverwezen om een P1 aan te schaffen.

Kijk ik op volgende site van microsoft dan zit dit enkel bij de business premium wat ik had verwacht

https://docs.microsoft.com/en-us/office ... escription

Haalt Microsoft nu dingen door elkaar ?

Ze houden hier blijkbaar geen rekening met de naamwijziging ... die er is gebeurd ze bedoelen dus enkel de premium wat ik eigenlijk al dacht

Ik moet hier van de kleine wat figuurtjes zetten :bang: n :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier niet eens Microsoft 365 Business Premium en toch hebben we MFA en conditional access. Hun documentatie zal wel niet up-to-date zijn...
Moet wel zeggen dat we vroeger wel E5 accounts hadden... Maar intussen zijn die er al een jaar uit.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Voor zover ik weet geeft enkel de 365 BP recht op Conditional Access (in fact geeft de hele 365BP recht op Azure AD P1, waar CA een onderdeel van is).

1 licentie in de tenant van bvb 365 BP unlocked alle Azure AD P1 features voor alle users... :-)

Het zou me sterk lijken dat dit veranderd is en dat nu ook de gewone MS365 Business Standard recht geeft op CA of P1...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”