Epson grootformaat printer

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Ik had vroeger een A1 printer, HP Designjet 100. Die heeft na plm 5 jaar de geest gegeven: electronica defect.
Geen HP meer voor mij. Met een Canon duurt het 30 minuten om een pagina af te drukken in A1.
Ik zou dus een Epson kopen. Bv een Epson SureColor SC-T2100.
https://www.repro.be/product/epson-sure ... uctReviews

Hoe zit dat met een Epson printer als je die enkele maanden of een jaar niet gebruikt ? Drogen de koppen dan uit en defect ?
Vroeger was dat zo. Is dat nog ?
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik vrees dat dat eigen is aan inktjet, los van het papierformaat.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Met Epson (foto printer genre 4880 etc) heb ik niets als problemen gehad in het verleden met koppen dit vast zaten etc.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

powaq schreef:Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Misschien een heel andere lijn en design maar Canon MX925 eigenaren hier wel kunnen bevestigen dat die printkoppen ook niet duurzaam zijn.
Desondanks leek hij de printkoppen wel veel te reinigen, waardoor deze misschien toch langer meegaan dan de concurrentie.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

lanadekat schreef:
powaq schreef:Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Misschien een heel andere lijn en design maar Canon MX925 eigenaren hier wel kunnen bevestigen dat die printkoppen ook niet duurzaam zijn.
Desondanks leek hij de printkoppen wel veel te reinigen, waardoor deze misschien toch langer meegaan dan de concurrentie.
+1

Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat een professioneel model niet beter zou zijn (laten we hopen).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”