Ik had vroeger een A1 printer, HP Designjet 100. Die heeft na plm 5 jaar de geest gegeven: electronica defect.
Geen HP meer voor mij. Met een Canon duurt het 30 minuten om een pagina af te drukken in A1.
Ik zou dus een Epson kopen. Bv een Epson SureColor SC-T2100.
https://www.repro.be/product/epson-sure ... uctReviews
Hoe zit dat met een Epson printer als je die enkele maanden of een jaar niet gebruikt ? Drogen de koppen dan uit en defect ?
Vroeger was dat zo. Is dat nog ?
Epson grootformaat printer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Met Epson (foto printer genre 4880 etc) heb ik niets als problemen gehad in het verleden met koppen dit vast zaten etc.
Met Epson (foto printer genre 4880 etc) heb ik niets als problemen gehad in het verleden met koppen dit vast zaten etc.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Misschien een heel andere lijn en design maar Canon MX925 eigenaren hier wel kunnen bevestigen dat die printkoppen ook niet duurzaam zijn.powaq schreef:Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Desondanks leek hij de printkoppen wel veel te reinigen, waardoor deze misschien toch langer meegaan dan de concurrentie.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
+1lanadekat schreef:Misschien een heel andere lijn en design maar Canon MX925 eigenaren hier wel kunnen bevestigen dat die printkoppen ook niet duurzaam zijn.powaq schreef:Niet hetzelfde soort printer maar ik print met een Canon PRO-1000. Daar heb ik geen last van als hij een tijdje stil staat.
Desondanks leek hij de printkoppen wel veel te reinigen, waardoor deze misschien toch langer meegaan dan de concurrentie.
Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat een professioneel model niet beter zou zijn (laten we hopen).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –