Ik ben momenteel op zoek naar 2 IP camera's voor buiten. Het liefst 180° camera's, anders heb ik er (misschien) meer nodig.
Zijn er mensen die bepaalde camera's aan-/afraden? Ik wil er zelf nu ook wel niet teveel aan spenderen. Laat ons zeggen max 150-250/camera?
Outdoor IP Camera
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 9 keer
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
op aliexpress kan je mooie dahua deals doen.
is echte dahua hardware, maar met een engelse-over-chinese firmware die je niet kan/mag updaten.
en van wat ik in mijn firewall zie, doen ze ook geen phone home, wat altijd een belangrijke is.
quinled/intermit tech op youtube heeft verschillende goede video's die je ook een inzicht geven op de kwaliteit:
https://www.youtube.com/channel/UCv7UOh ... 9SN5oJsCjA
is echte dahua hardware, maar met een engelse-over-chinese firmware die je niet kan/mag updaten.
en van wat ik in mijn firewall zie, doen ze ook geen phone home, wat altijd een belangrijke is.
quinled/intermit tech op youtube heeft verschillende goede video's die je ook een inzicht geven op de kwaliteit:
https://www.youtube.com/channel/UCv7UOh ... 9SN5oJsCjA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Men buitencamera's zijn Reolink, erg tevreden over, gekocht via Amazon van de officiële Reolink verkoper (vanwege Prime, anders kon het evengoed via de Reolink site aan dezelfde prijs). Ze hebben regelmatig kortingen.
Men deurbel is sinds deze week een van Dahua. Ook erg tevreden van, proper beeld. Nog geen rechtstreekse url gevonden om het beeld te streamen maar wel Onvif support dus via dat kan het wel. Gekocht op https://www.orbitadigital.com, dan komt het uit Spanje dus al geen douanegedoe en zelfs met de accessoires en shipment was het nog een pak goedkoper dan de shops die ik in de Benelux vond (en wou voor dat bedrag geen risico lopen met douane of er lang op wachten).
Men deurbel is sinds deze week een van Dahua. Ook erg tevreden van, proper beeld. Nog geen rechtstreekse url gevonden om het beeld te streamen maar wel Onvif support dus via dat kan het wel. Gekocht op https://www.orbitadigital.com, dan komt het uit Spanje dus al geen douanegedoe en zelfs met de accessoires en shipment was het nog een pak goedkoper dan de shops die ik in de Benelux vond (en wou voor dat bedrag geen risico lopen met douane of er lang op wachten).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Hier ook buitencamera’s + nvr van Osiris.
Dit zijn in feite Dahua-camera’s met andere merkopdruk, ik heb die gekocht en laten installeren door een beveiligingsfirma.
Kabels heb ik onder hun supervisie zelf getrokken.
Die hangen er nu bijna 2j denk ik en nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb een tijdje geleden een Imou-binnencamera gekocht om de hond af en toe in de gaten te houden, doordat die in feite ook van Dahua is kan ik alle camera’s in dezelfde app zien.
Ik heb die wel niet gekoppeld op de nvr, hoewel het wel zou kunnen.
Dit zijn in feite Dahua-camera’s met andere merkopdruk, ik heb die gekocht en laten installeren door een beveiligingsfirma.
Kabels heb ik onder hun supervisie zelf getrokken.
Die hangen er nu bijna 2j denk ik en nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb een tijdje geleden een Imou-binnencamera gekocht om de hond af en toe in de gaten te houden, doordat die in feite ook van Dahua is kan ik alle camera’s in dezelfde app zien.
Ik heb die wel niet gekoppeld op de nvr, hoewel het wel zou kunnen.