Hallo,
Voor mijn bachelorproef ben ik op zoek naar de opinie van de bevolking omtrent de pensioenproblematiek in België. De vragenlijst is opgesteld voor personen die tewerkgesteld zijn als werknemer/zelfstandige of werkzoekend zijn (geen studenten). De enquête is volledig anoniem en duurt slechts enkele minuten. U zou mij er veel mee kunnen helpen.
Link vragenlijst:
https://forms.office.com/Pages/Response ... U1V1BQNS4u
Alvast bedankt!
Onderzoek pensioenproblematiek
-
- Starter
Ik studeer op de hogeschool AP, studierichting financie- en verzekeringswezen. Deze heb ik bij de enquête zelf vermeld.heist_175 schreef:Welke instelling (school)?
Welke richting?
-
- Starter
Hallo, mijn doelgroep is slechts beperkt tot de werknemers, zelfstandigen en werkzoekenden zoals vermeld1207 schreef:Hallo
Bij vraag 3 loop ik al vast, er zijn nog opties naast werken, pensioen of werkloos.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Wat bij mij spontaan opkomt: wat met ambtenaren? Is dat een doelgroep van je? Of vallen die niet onder de categorie van "werken" voor jou?
't is maar omdat ik je vragenlijst bekeken heb en er zijn ook ambtenaren die niet onder een statuut werken, maar als contractueel. Het is een doelgroep die je compleet vergeet mijns inziens.
't is maar omdat ik je vragenlijst bekeken heb en er zijn ook ambtenaren die niet onder een statuut werken, maar als contractueel. Het is een doelgroep die je compleet vergeet mijns inziens.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO