Onderzoek pensioenproblematiek

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
pensioenprblmtk1
Starter
Starter

Hallo,

Voor mijn bachelorproef ben ik op zoek naar de opinie van de bevolking omtrent de pensioenproblematiek in België. De vragenlijst is opgesteld voor personen die tewerkgesteld zijn als werknemer/zelfstandige of werkzoekend zijn (geen studenten). De enquête is volledig anoniem en duurt slechts enkele minuten. U zou mij er veel mee kunnen helpen.

Link vragenlijst:
https://forms.office.com/Pages/Response ... U1V1BQNS4u

Alvast bedankt!
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Welke instelling (school)?
Welke richting?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

Hallo

Bij vraag 3 loop ik al vast, er zijn nog opties naast werken, pensioen of werkloos.
pensioenprblmtk1
Starter
Starter

heist_175 schreef:Welke instelling (school)?
Welke richting?
Ik studeer op de hogeschool AP, studierichting financie- en verzekeringswezen. Deze heb ik bij de enquête zelf vermeld.
pensioenprblmtk1
Starter
Starter

1207 schreef:Hallo

Bij vraag 3 loop ik al vast, er zijn nog opties naast werken, pensioen of werkloos.
Hallo, mijn doelgroep is slechts beperkt tot de werknemers, zelfstandigen en werkzoekenden zoals vermeld
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Wat bij mij spontaan opkomt: wat met ambtenaren? Is dat een doelgroep van je? Of vallen die niet onder de categorie van "werken" voor jou? :lol:

't is maar omdat ik je vragenlijst bekeken heb en er zijn ook ambtenaren die niet onder een statuut werken, maar als contractueel. Het is een doelgroep die je compleet vergeet mijns inziens.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”