Hi
Ben op 9/12 naar telenetcenter geweest en kreeg 1 maand gratis streamz om dat we al 40 jaar klant zijn. Maar zie toch staan bij digitale tv extra pakten dat het -+12 € kost
Staat nergens dat het een maand gratis is .
Wie weet of dit correct is
1 maand gratis streamz
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Tot voor kort kreeg elke telenet klant dat 1 maand gratis, sinds kort is het 14 dagen.
Ik ga hier nooit op in omdat dit stilzwijgend verlengd wordt en ik dat smerige truken van de foor vind.
Ik ga hier nooit op in omdat dit stilzwijgend verlengd wordt en ik dat smerige truken van de foor vind.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Denk dat ze klanten aan het zoeken zijn. Of m.a.w. dat de start van Streamz niet is wat ze ervan verwacht hadden.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Al 40 jaar klant?
Merkwaardig, Telenet is in september 1996 opgericht.
Merkwaardig, Telenet is in september 1996 opgericht.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik heb er geen idee van hoeveel klanten ze hebben, maar het lijkt me dat een commercieel bedrijf wel altijd op zoek is naar klanten (en dus winst)Vaganzza schreef:Denk dat ze klanten aan het zoeken zijn. Of m.a.w. dat de start van Streamz niet is wat ze ervan verwacht hadden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Heb zo'n maandje gratis via een krant, vorige week geactiveerd.
Vraagje: kan ik dat account à la Netflix met iemand delen of gaan ze dat dan blokkeren als het een ander ip adres is ??
Vraagje: kan ik dat account à la Netflix met iemand delen of gaan ze dat dan blokkeren als het een ander ip adres is ??
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Hier delen we dat met 4 man op 4 verschillende adressen, totaal geen probleem ondervonden tot nu toe, loopt al maanden zo.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Sorry, wat? 40 jaar klant?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 81 keer
- Bedankt: 38 keer
- Contacteer:
Interessant, en kunnen jullie dan ook tegelijkertijd kijken of heb je dan kijk- en loginproblemen?sailormars schreef:Hier delen we dat met 4 man op 4 verschillende adressen, totaal geen probleem ondervonden tot nu toe, loopt al maanden zo.
Probeer de Europese zoekmachine Qwant: https://www.qwant.com/
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Geen enkel probleem om alle 4 tegelijk te kijken.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb vandaag ook streamz geactiveerd door HLN.
Wanneer zou ik best opzeggen om geen kosten te hebben? Morgen of wachten tot over 29 dagen?
BTW, wel onnozel dat je met die HLN maand enkel kan streamen en niet via de tv-box kan kijken...
Wanneer zou ik best opzeggen om geen kosten te hebben? Morgen of wachten tot over 29 dagen?
BTW, wel onnozel dat je met die HLN maand enkel kan streamen en niet via de tv-box kan kijken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Om te kunnen kijken via de TV box moet men abonneren op Streamz (+) via Telenet in ander gevallen moet men andere toestellen gebruiken (PC, tablet, smartphone, Apple TV, Android TV, smart TV, ...enz).cadsite schreef:wel onnozel dat je met die HLN maand enkel kan streamen en niet via de tv-box kan kijken...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Heb net 2 weken kunnen testen (geen HLN-codes aangeboden gekregen). Opzeggen doe je via de website enkele dagen voordien of zelfs de dag na de start. Na je gratis termijn zou het dan vanzelf moeten stoppen, of zo staat het toch op de website.
Maar hoe zouden ze 'eenmalig gratis 2 weken' controleren? Kun je nieuwe accounts maken met andere emailadressen of controleren ze op mac van de tv/androidbox, op ip of nog iets anders? Al iemand ervaring mee?
Maar hoe zouden ze 'eenmalig gratis 2 weken' controleren? Kun je nieuwe accounts maken met andere emailadressen of controleren ze op mac van de tv/androidbox, op ip of nog iets anders? Al iemand ervaring mee?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
De meeste Streaming diensten controleren dit via de betaalgegevens.
Maar ik heb zelf al een keer 14 dagen genomen, en nu opnieuw een maand via HLN (met een ander mailadres) maar wel dezelfde betaalgegevens.
Wat ze dus doen is € 0,50 afschrijven, en binnen enkele dagen weer terugstorten. Dus in principe zouden ze “dubbele accounts” kunnen detecteren.
Maar ik heb zelf al een keer 14 dagen genomen, en nu opnieuw een maand via HLN (met een ander mailadres) maar wel dezelfde betaalgegevens.
Wat ze dus doen is € 0,50 afschrijven, en binnen enkele dagen weer terugstorten. Dus in principe zouden ze “dubbele accounts” kunnen detecteren.