Hoi,
Weet er iemand de wachtwoorden van de admin en expert van de bbox3+
Met de user instelling kan je niet veel aanpassen, omdat ik nu geen tweede router meer gebruik na de bbox3+ zou ik toch graag eens weten of er meer instelling mogelijkheden zijn.
Omdat ik met de decoder v7 werk is het handig om de bbox3+ als enige router te gebruiken kan je via de bbox ook streamen vanuit je netwerk en kan je ook aan al je films aan.
wachtwoorden bbox3+
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Voor zover ik het begrijp heeft de B-box3 heeft geen standard admin/expert wachtwoorden.
Die wachtwoorden worden op vraag van een technieker gepusht, en blijven maar beperkt (24u?) geldig.
Als gebruiker kan je alleen aan de gewone user instellingen.
Die wachtwoorden worden op vraag van een technieker gepusht, en blijven maar beperkt (24u?) geldig.
Als gebruiker kan je alleen aan de gewone user instellingen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Klopt, ze hebben geleerd uit hun fouten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 97 keer
de paswoorden staan preset op de b-box3; een technieker kan het huidig expert PW opvragen, maar dat wordt overschreven zodra hij ermee is ingelogd. Dus eenmaal uitgelogd moet een technieker het paswoord opnieuw vragen om opnieuw in te loggen. Dit om te vermijden dat een al te vriendelijke technieker na zijn werk gedaan te hebben het paswoord zou meedelen aan de klant. Mag hij/zij gerust doen, want het is sowieso vervallen na gebruik.
Bovendien worden deze paswoorden in een apart bestand bewaard op de modem dat niet reageert op een RTFD, zodat daarmee ook geen heil te verwachten valt.
Bovendien worden deze paswoorden in een apart bestand bewaard op de modem dat niet reageert op een RTFD, zodat daarmee ook geen heil te verwachten valt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 97 keer
Geldt voor beiden, en installateurs/techniekers krijgen (althans in theorie) alleen toegang tot de expert pagina's; admin is voorbehouden voor ingenieurs in de toren, of in het lab in de Carlistraat.Maar zoveel meer mogelijkheden schuilen er niet achter die accounts: VDSL waarden bvb (die op de Sagemcom dus gehackt zijn, mogelijkheden om wat parameters/adressen van servers aan te passen of VLANs op of af te zetten, maar dat zal het zowat zijn.jackho schreef:Ik vonderstel dat je uitleg voor beide telt, zowel voor Expert als Admin PW of is dit een ander verhaal voor Admin.