Versatel disc?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

Hallo, ik ben serieus van plan om van Skynet naar Versatel (Always More ADSL) over te stappen, er zijn slechts 3 dingen die ik graag zou weten en die ik niet op Versatels site kon/zou kunnen vinden.

1) Heeft iemand al serieuze problemen gehad met Versatel, of zijn ze net zo betrouwbaar als de andere grote providers? En kan ik bij Versatel inbellen met een Speedtouch 510 modem?

2) Heb je bij Versatel, net zoals bij Skynet, disconnects om de zoveel uur (36)?

3) Hoeveel computers mag je op zon Always More ADSL eigenlijk aansluiten? Ongelimiteerd?

/Zeer veel dank bij voorbaat, Sector.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

1) Ja, netwerk ligt soms uit, al valt dat nog wel mee. Skynet is op dat gebied véél stabieler. Versatel ondersteunt enkel PPPoA en geen PPPoE. Je ethernetmodem moet dat dus wel ondersteunen (kijk dat even na).

2) Ik dacht om de 24 uur zelfs.

3) 1 pc.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

3) & idd ongelimiteerd :wink:

Het netwerk durft in de piekuren ook wat onstabiel zijn vind ik.
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

Ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn :-D (24 uur?! arg)
(1pc?! arger)

Maar waarom vindt ik het dan nergens terug op de site?
Bedankt voor de antwoorden.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

van die disconnects heb ik eigenlijk geen last van. nie veel gemerkt eigenlijk. en onstabiele snelheden, da vant nog serieus hard mee. en maar 1 pc mogen aansluiten is bij bgc ook dusja. en een routertje is snel geplaatst he :wink:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Tja en veel PC's moet je er nu ook weer niet aan hangen hé :) De bandbreedte is toch vrij beperkt (1Mbit) ... maar wél ongelimiteerd.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Volgens mij mag je wel meerdere computers aansluiten. Ik kan het ook niet expliciet vinden op de site maar ga eens via de productgids en antwoord onderaan bevestigend op 'Ik wens meerdere pc's aan te sluiten'. Dan geeft hij als keuzemogelijkheden zowel Always ADSL als Always More ADSL.

Ze zouden trouwens die vraag toch niet stellen als het überhaupt niet mag.
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

Okay, dan rest er alleen nog het punt van die disconnects, die ik echt liever niet heb. Heeft iemand daar exacte uren van?
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

disconnect is tijdens thuis op tv1 omdat dan procentueel gezien de meeste mensen naar tv kijken
de pispaal <<
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

Mr.Cide schreef:disconnect is tijdens thuis op tv1 omdat dan procentueel gezien de meeste mensen naar tv kijken
En tijdens de Pfaffs, en idool ? Je modem zou van miserie beginnen disconnecten.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Voor zover ik weet staat er geen vast uur op die disconnects. Ben je bv om 8 uur 's morgens online gegaan, dan zal je de volgende dag ook om 8 uur disconnecten.

Maar met een Speedtouch 510 heb je daar weinig tot geen last van, die connect toch meteen terug :)
CableT3
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:51
Locatie: Belgie / Gent

Volia, telefoon abbo genomen bij belgacom --) discovery line aan 6.5€ per maand.
Nu nog abbo nemen bij verstel

Als je 24/24 maand lang full speed download kan je ongeveer 240 gig afhalen via Versatel (1mbit connectie)

Yeeehaaaa let's go torrenbits
Eindelijk geen leecher meer
Always have a bright look at life
Joke

meon schreef:1) Ja, netwerk ligt soms uit, al valt dat nog wel mee. Skynet is op dat gebied véél stabieler. Versatel ondersteunt enkel PPPoA en geen PPPoE. Je ethernetmodem moet dat dus wel ondersteunen (kijk dat even na).

2) Ik dacht om de 24 uur zelfs.

3) 1 pc.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”