van 2,6 naar 2,7, van 2,7 naar 3, van 3 naar 2,8,...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Prince of Darkness
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 31 okt 2004, 00:34
Locatie: Hell

hoi

Vanaf omstreeks half vijf is mijn ADSL internetverbinding op hol geslagen.
Hij disconnect op random intervallen, en de snelheid waarmee hij dan weer verbindt is nooit dezelfde. Momenteel zit ik op 2,7 Mbps, daarnet op 3 en om vijf uur zat ik op 2,6. De downloadsnelheid is gehalveerd en aan de uploadsnelheid lijkt niet te mankeren..

Het status van het netwerk is normaal zo meldt solutions.skynet.be en ik woon in de regio Zuid-Limburg...nog iemand dit probleem?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

No probs here
"Gent"

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Hier ook geen problemen

Ik woon in de buurt van Torhout

Je kan misschien eens bellen naar Skynet Support? Als dat nog niet gebeurd is.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik gok eerder op een lokaal probleem. Als je synchronisatiesnelheid zo varieert, dan scheelt er meestal iets aan je lijn. De oplossing is naar de BGC storingen bellen en ze een lijntest laten doen. Dan zullen ze je weten zeggen waar de fout zit. BGC Helpdesk : 0800/22.700

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

kheb dat nu ook al sinds een half jaartje bij scarlet in antwerpen, kheb er mee leren leven.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”