Ik verkoop mijn Asus RT-AC68U router, in perfect werkende staat.
Deze staat door een wijziging in netwerkconfiguratie gewoon ongebruikt in de kast en da's ook maar zonde.
Het toestel heeft lang met Merlin firmware gedraaid maar de laatste periode draaide deze altijd met de Asus software.
De huidige nieuwprijs schommelt tussen de 125 EUR en meer lijkt het (bij Coolblue momenteel een van de goedkoopste, met een actie).
Bieden kan vanaf 80 EUR, de bieder die 48u lang niet overboden is wint.
Ophalen te Gent of (omgeving) Brussel. Verzending kan ook mits verzendkosten Bpost.
Asus RT-AC68U router in perfect werkende staat
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Je zet er geen aankoopdatum bij en het toestel is beschikbaar sinds 2013.
Het zou dus om een router van 7 jaar oud kunnen gaan en je vraagt ruim de helft van de nieuwwaarde.
Daar krijg je er nog eens 2 jaar garantie bij.
Ik heb geen interesse, dus voor mij maakt het niet uit, maar persoonlijk vind ik dit alvast veel te veel. Als ik iets gebruikt verkoop ga ik zelden boven de helft van de aankoopwaarde vragen.
Het zou dus om een router van 7 jaar oud kunnen gaan en je vraagt ruim de helft van de nieuwwaarde.
Daar krijg je er nog eens 2 jaar garantie bij.
Ik heb geen interesse, dus voor mij maakt het niet uit, maar persoonlijk vind ik dit alvast veel te veel. Als ik iets gebruikt verkoop ga ik zelden boven de helft van de aankoopwaarde vragen.