Smartwatch voor 100€?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Hey,

Iemand een tip of idee voor een smartwatch? Prijs had ik in gedachten van rond de 100€.
Het gaat mij dus meer om een smartwatch dan een sportswatch/activity tracker.
Ik lees goede reviews van de Xiaomi Amazfit reeks. Iemand ervaring met dit merk?

Alvast bedankt.
StinkyPanda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 10 keer

Welke functies ga je zeker gebruiken of wil je hebben ?
Rond de 100€ komen volgens mij alleen de Amazfit Gtr, Gts & Verge in aanmerking.

Ik heb een Amazfit Verge en gebruik hem voornamelijk als sporthorloge. Deze heeft een uitstekende batterijduur, goede gps ontvangst/tracking, goede hartslagmeting en 4gb interne opslag voor muziek.

Daarvoor gebruikte de Amazfit Bip. Deze heeft in horloge modus een zeer lange batterijduur en het scherm was altijd goed af te lezen door het reflective scherm. Gps tracking was hier een heel pak minder goed. De software is hier ook vrij basic, zeker t.o.v. de Verge.

Met andere Amazfit modellen heb ik geen ervaring.
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

M'n pa heeft met singles day de Galaxy watch active 2 (44mm) voor 160 euro bij coolblue gekocht. Staat nu weer op 220 euro.

Met black friday misschien weer goedkoper? Is nog altijd meer dan 100 euro maar misschien ook interessant om eens te bekijken?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Ik heb de amazfit gtr, en tevreden van. Alleen de gps heeft wat kuren... ik kan bvb in tscheld fietsen. Maar voor de rest een goede smartwatch
de koe zegt boe
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Alvast bedankt voor de reacties.
Denk idd met amazfit dat het prijs/kwaliteit wel snor zit. Zal es kijken naar de verschillende modellen?

Mvg
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”