Op zoek naar een nieuwe uitdaging in de ICT-wereld? Dolmen!

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Omdat ik de indruk heb dat er hier enkele competente ICT-ers aanwezig zijn :wink: , wil ik hen via deze weg graag uitnodigen op het Dolmen jobevent. Wij zijn nog dringend op zoek naar collega's.

Uw carrière in hoogste versnelling? Met Dolmen start u alvast in pole-position! Kom op 1 december naar het Dolmen jobevent met aansluitend karting. Ontdek de voordelen van werken bij Dolmen, een dynamisch ICT-bedrijf, waar een "no nonsense" bedrijfscultuur centraal staat.

Dolmen is nu reeds één van de belangrijkste spelers op de Belgische ICT-markt en heeft de duidelijke ambitie uit te groeien tot de absolute nummer 1 in Java- en Microsoft-competenties, dit op zowel applicatief als infrastructureel vlak.
Maar daarvoor hebben we dringend nieuwe krachten nodig, mensen die de gedrevenheid en ambitie hebben om op hun terrein de beste kwaliteit na te streven. Dolmen voorziet de perfecte omkadering om uw talenten tot volle bloei te laten komen en uw carrière te sturen in de richting die u wilt.
Als ervaren informaticus hoort u bij ons thuis. Naast een uitdagende en afwisselende functie, kan u ook genieten van de uitgebreide knowhow van Dolmen, doorgroeimogelijkheden, ...

Schrijf je in op
http://www.dolmen.be/NL/Evenementen/Specials/Dolmen+jobevent.htm
De mensen die mijn naam opgeven in het Commentaar-veld (of mij verwittigen dat ze komen), mogen bij aanwerving rekenen op deelname in mijn aanbreng-premie :lol:

Bij eventuele vragen mail je me gerust. Voor een overzicht van alle beschikbare functies kan je steeds terecht op http://www.dolmen.be/NL/Jobs/

Tot binnenkort?

Afbeelding

(Deze éénmalige post is pas gebeurd na expliciete goedkeuring door de moderators).
Laatst gewijzigd door khsw 18 nov 2005, 08:14, in totaal 1 gewijzigd.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Toch nog even benadrukken dat deze post na bespreking inderdaad door ons is goedgekeurd.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
wem
Premium Member
Premium Member

toevallig ook vakantiejobs ofzo, want een van de vestiginge is namelijk heel dicht bij ;-)
khsw
Elite Poster
Elite Poster

Vakantiejobs zijn enkel bij de niet-ICT diensten vrees ik.
Wanneer er schoolverlaters worden aangenomen, krijgen die eerst nog 3 maand doorgedreven opleiding (tegen dan zou de vakantie al weer voorbij zijn :wink: ).
Guni
Starter
Starter

Ik volg nu momenteel mijn laatste jaar Hogeschool Informatica op de PHL in Hasselt en ben wel geïnteresseerd. Kan ik mij ook aanmelden?
khsw
Elite Poster
Elite Poster

Guni schreef:Ik volg nu momenteel mijn laatste jaar Hogeschool Informatica op de PHL in Hasselt en ben wel geïnteresseerd. Kan ik mij ook aanmelden?

Natuurlijk, dan kan je al eens kennismaken met het bedrijf. Dan hebben ze meteen jouw gegevens en kunnen ze je contacteren na afloop van jouw studies indien er vacatures zijn voor pas-afgestudeerden.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nooit gedacht dat ik uitgerekend "dit" op het UB-forum zou tegenkomen. Ook geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht "dit" op het UB-forum te posten.

CueBoy, ook Dolmen-adept/product.

PS. @ khsw : die 3 maanden training voor schoolverlaters : is dat nog altijd zo ? Ik dacht dat er -vooral voor de nieuwe technologieën - een versneld opleidingstraject was ?!?
Ik zou gewoon graag duidelijkheid hieromtrent hebben want misschien schrikt 3 maanden opleiding, als je net van school komt, een aantal mensen wel af.
If you can't beat them, confuse them.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

khsw schreef:
Guni schreef:Ik volg nu momenteel mijn laatste jaar Hogeschool Informatica op de PHL in Hasselt en ben wel geïnteresseerd. Kan ik mij ook aanmelden?

Natuurlijk, dan kan je al eens kennismaken met het bedrijf. Dan hebben ze meteen jouw gegevens en kunnen ze je contacteren na afloop van jouw studies indien er vacatures zijn voor pas-afgestudeerden.

Toch ff bijvermelden dat de eerste weken voornamelijk doorgebracht worden in het "moederhuis" in Huizingen (of zo was het toch vroeger) ! Als je van Hasselt, elke dag, op eigen kracht, ...
khsw
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:Nooit gedacht dat ik uitgerekend "dit" op het UB-forum zou tegenkomen. Ook geen haar op mijn hoofd dat eraan dacht "dit" op het UB-forum te posten.

CueBoy, ook Dolmen-adept/product.

PS. @ khsw : die 3 maanden training voor schoolverlaters : is dat nog altijd zo ? Ik dacht dat er -vooral voor de nieuwe technologieën - een versneld opleidingstraject was ?!?
Ik zou gewoon graag duidelijkheid hieromtrent hebben want misschien schrikt 3 maanden opleiding, als je net van school komt, een aantal mensen wel af.

Die 3 maand was idd in mijn tijd (làng geleden :wink: ), de recentste lichting heeft idd 1 maand opleiding gehad (heb het zonet even nagevraagd).
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:

khsw schreef:De mensen die mijn naam opgeven in het Commentaar-veld (of mij verwittigen dat ze komen), mogen bij aanwerving rekenen op deelname in mijn aanbreng-premie :lol:

En deze stel je beschikbaar voor ub?
Dat is vriendelijk ;)
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Helaas zit er niets tussen voor Licentiaat Handelswetenschappen :)
Maar ik heb 2 weken toch al gesoll. bij Infoco voor projectmanagement :wink:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Spacekiek schreef:Maar ik heb 2 weken toch al gesoll. bij Infoco voor projectmanagement :wink:

Infoco... you go ! :-D
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

CueBoy schreef:
Spacekiek schreef:Maar ik heb 2 weken toch al gesoll. bij Infoco voor projectmanagement :wink:

Infoco... you go ! :-D

hehe waarom :-D Ik ben nie mee ...
Akira
Elite Poster
Elite Poster

damn ik ga nog 2,5 jaar moeten wachten, dan ben ik normaal gezien afgestudeerd
de pispaal <<
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Spacekiek schreef:hehe waarom :-D Ik ben nie mee ...

Geen specifieke reden - mijn loyaliteit ligt bij Dolmen, en minder bij Colruyt/Infoco... (ik ga ervanuit dat je de connectie tussen de 3 firma's wel kent :-) )
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Mr.Cide schreef:damn ik ga nog 2,5 jaar moeten wachten, dan ben ik normaal gezien afgestudeerd

Moeten wachten :eek: - de studententijd is de mooisten tijd van je leven :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:Moeten wachten :eek: - de studententijd is de mooisten tijd van je leven :wink:

Shit, niks van gemerkt :?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:
CueBoy schreef:Moeten wachten :eek: - de studententijd is de mooisten tijd van je leven :wink:

Shit, niks van gemerkt :?

Mijn uitspraak = da's wat de mensen toch zeggen hé. Zelf heb ik dat ook niet zo beleefd, maar ik kan nu wel al zeggen dat elke dag gaan werken toch ook niet "je-dat" is :lol:

Maar, soit, we wijken af... terug naar Dolmen :P
khsw
Elite Poster
Elite Poster

't is weer zo ver :wink:

Afbeelding

Opgelet : Indien u zich inschrijft, vergeet dan zeker niet om mij hiervan een mailtje te sturen (khsw.be(at)gmail.com). Als je aangenomen wordt, ligt er misschien wel een verrassing op jou te wachten ;-)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

En op jou ook zekers ? :wink:

Trouwens, is je auto al versierd ?
rapweg
Plus Member
Plus Member

pagina is ondertussen verwijderd?
khsw
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:En op jou ook zekers ? :wink:

:lol: Maar ik wil gerust delen...
CueBoy schreef:Trouwens, is je auto al versierd ?

Weinig nut, staat thuis in de garage, tijdens het rijden is dat toch niet echt leesbaar, en bij de klant staat hij weer in de garage.
khsw
Elite Poster
Elite Poster

rapweg schreef:pagina is ondertussen verwijderd?

http://www.jobevent.be lijkt me beschikbaar... 't Kan zijn dat ze deze nacht ff updates gedaan hebben op de server en dat het daarmee tijdelijk onbeschikbaar was...
rapweg
Plus Member
Plus Member

idd en vermits www.jobevent.be in een image stond en die image op dat moment niet beschikbaar was lukte het niet : )
Plaats reactie

Terug naar “Test”