Vespacious/Nevacious

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Ok ik doe dit niet graag maar er zit niets anders op. Ik heb nu sinds 2 maand webspace gekocht be bij vespacious. Na drie dagen hadden ze een server crash die opgelost bleek te zijn na een dag. Nu, de laatste 5 dagen hebben ze al 2 crashes gehad, een heeft een dag geduurt en nu weer een die ondertussen al twee en een halve dag mijn website offline maakt. Vespacious/Nespacious zelf blijkt van de aardbol verdwenen te zijn, er komt geen antwoord op mails, in hun irc kanaal zit niemand die acces heeft tot de servers en de help-ticket creator op www.nespacious werkt niet. Ik ben hier totaal niet tevreden over. Ook het feit dat er naast 12 andere websites ook nog een 16 man medal of honor server draait zit mij dwars. Maar wat kan ik er aan doen :cry:
Laatst gewijzigd door Kemblin 15 nov 2004, 11:19, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het is www.nevacious.com trouwens.
En ik heb ook slechte ervaringen met hen, maja, toen was de host nog bij een onbekend colo-bedrijfje zonder garanties. Tegenwoordig hosten ze vanuit Nederland (vandaar de nieuwe naam trouwens) en beloven ze veel betere uptime. Ik ben benieuwd ...
Je kan vscomp hier op het forum misschien een privébericht sturen, da's namelijk min of meer van hem ;)
vscomp
Plus Member
Plus Member

Goedenavond,

het is inderdaad www.nevacious.com :).
Het klopt inderdaad ook dat de server waar u opstaat en waar meon opstond enkel problemen heeft. Maar daar u via cpanel moet werken is het voorlopig niet zo voor de hand liggend dat u verhuist naar onze AMD of Xeon server. Wel kan ik u melden dat indien u [email protected] mailt al uw problemen opgelost zullen worden. Die mohaa server hebben wij ook pas ontdekt en die werd gerunned door een klant , zonder dat wij hier weet van hadden. Alsook zijn we in het proces om alle servers te verhuizen naar www.leaseweb.be ,= veel betere kwaliteit en uptime. Zoals u wellicht ook kan zien op onze site, is de uptime van deze servers heel wat beter, na 3 maand test : 100%.

U zal voor deze downtime een vergoeding krijgen van 6 maand NevaCious Pro hosting.

*edit* Het is geen CRASH zoals u vermeld , maar downtime , wellicht veroorzaakt door die mohaaserver , en een andere klant welke vorige week ook een waarschuwing heeft ontvangen voor overusage.
Alsook hebben wij uren geleden een reboot aangevraagt bij onze leverancier www.euro-servers.net , maar deze is dus nog steeds niet uitgevoerd!

Indien u akkoord gaat met Directadmin hosting , kan ik u verhuizen naar onze directadmin server, waardoor u geen last meer zal hebben van deze vervelende downtimes.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Al die zogenaamde hosting bedrijven die niets anders doen dan sub-sub-sub contracting, en zelf ergens wat huren, of in het beste geval coloc doen... ik heb er mijn bedenkingen bij.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

idd ... het feit dat ze al moeten mailen voor hun bakken te laten rebooten !! *lol* APC masterswitch kunnen ze nie betalen ? :)

*kuch* flashback basm *kuch*
vscomp
Plus Member
Plus Member

Daarom ook dat we servers bij Leaseweb huren MET apc masterswitches, dus niet langer bij Euro servers.

Het probleem is intussen opgelost. De klanten die de downtime veroorzaakt hebben zijn van de server verwijderd.
Kemblin
Pro Member
Pro Member

ok bedankt om ff de zaken recht te zetten :-)
Joe Sixpack
Member
Member
Contacteer:

vscomp schreef:Daarom ook dat we servers bij Leaseweb huren MET apc masterswitches, dus niet langer bij Euro servers.

Het probleem is intussen opgelost. De klanten die de downtime veroorzaakt hebben zijn van de server verwijderd.

kan ik dus echt niet begrijpen dat je dat initieel niet gekocht heb. 500€ en je hebt al nen APC masterswitch en als bedrijf is zo'n kost peanuts.

Doet me denken aan BASM die zelfs hun servers leasen. Goed voor grote bedrijven, maar voor starters ? :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Joe Sixpack schreef:kan ik dus echt niet begrijpen dat je dat initieel niet gekocht heb. 500€ en je hebt al nen APC masterswitch en als bedrijf is zo'n kost peanuts.

Omdat ze zelf ook maar ergens anders servers huren, en dan doorverhuren. Zo zijn er ondertussen duizenden "bedrijfjes" (vaak iemand die na z'n uurtjes een centje tracht bij te verdienen) die niets anders doen dan onderverhuren (en liefst tegen zo'n laag mogelijk aankoopprijs - met alle gevolgen vandien voor de service).
Kemblin
Pro Member
Pro Member

vscomp schreef:U zal voor deze downtime een vergoeding krijgen van 6 maand NevaCious Pro hosting.

lol :s ze willen me het niet geven.

:roll:
Vscomp(lapt)

Kemblin schreef:
vscomp schreef:U zal voor deze downtime een vergoeding krijgen van 6 maand NevaCious Pro hosting.

lol :s ze willen me het niet geven.

:roll:

Hebebn ze u overgezet op de High performance server of zit u nog steeds op de Low performance server? Indien het eerste, is de meerkost van High Performance hosting het dubbele van de low performance , en is het normaal dat ze geen verdere tegemoetkomingen zullen doen...
Kemblin
Pro Member
Pro Member

ah dan zal ik op de high performance zitten
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”