Proximus Fiber/Netwerk/Servicedesk problemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10 dec 2009, 02:35
Locatie: Heist-op-den-berg
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 2 keer

Zijn er mensen die ook fiber hebben maar als je 500/50Mbit snelheid aanvraagt maar 350/30Mbit verkrijgt?
Ook is de peering van Proximus blijkbaar een van de slechtste verbinding naar Telstra Global/UK +-160ms delay vs Telenet +-30ms.
Voor anderen chinees maar als je dan nog een verbinding naar Australie moet maken +300ms zit je al bijna snel aan een halve seconden.
Bijzonder irritant wanneer je remote moet werken.

Ik zou graag eens een professional van proximus aan de lijn krijgen die al mijn problemen kan oplossen en niet blijft doorschakelen. :bang:
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Zet uw CIDnr of klantnr is in een privé-bericht dan kijk ik wel is of laat het escaleren.
PleXuS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 10 dec 2009, 02:35
Locatie: Heist-op-den-berg
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 2 keer

ik heb men klantennummer prive gestuurd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”