Opvolger voor (Huawei) Honor 6x

KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer
Provider

Ik ben de laatste jaren helemaal verkocht aan 'Honor', het 'goedkoper maar beter' segment van Huawei. Aluminium body ipv plastiek, heel goede schermen en heel goede foto's, batterij dik OK, etc. Ik doe ondertussen al 4 jaar met mijn Honor 6x, die nog steeds op zijn sokken een anderhalve tot 2 dagen zonder opladen kan met normaal gebruik. Met de hotspot een hele dag aan een 24 uur.

Ik loop nu echter aan tegen het geheugen: 64 GB is bijna vol en ik kan niet uitbreiden met een SD kaartje gezien 2 simkaarten. Foto's wil ik niet wissen, alle dubbele zijn er reeds uit, en ook heel veel video's. Dus stilaan tijd om eens te piepen naar wat anders.
Meteen de nieuwste modellen van Honor opgezocht, hele leuke toestellen voor zeer mooie prijs, maar de App store van Google zit er niet meer op he. En aangezien de meeste apps die ik gebruik redelijk specifiek zijn (bank, drone, xpenditure, TuneIn, Dreamdroid, smartwares, etc) een beetje schrik dat ik veel ga moeten missen...

Mijn oog valt momenteel op de Oppo Reno 4 Pro, of de Oppo Find X2 (pro?).

Iemand van jullie die toevallig al een hands-on heeft van deze toestellen?? Ik hoor het graag!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”