Oplossing terugkijkTV met TV kaartje Telenet?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Jacodaf
Starter
Starter

Hoi,

In mijn nieuwbouw ligt fiber en ik zou hiervan gebruik willen maken.
Plan is om Fiber XL te nemen bij EDPNet, 2 x gsm bij Orange en een TV kaartje bij Telenet.
Er kan veel gecast worden vanuit VRTNU, VTMGo etc, maar is er een oplossing om de terugkijktv te vervangen, zeker bij viertv, zes, ...?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vier, vijf en zes hebben een deel van hun aanbod gewoon beschikbaar op hun website.
Ze blokkeren wel min of meer het casten van die streams.

Je kan echter, als je toegang hebt tot Kodi, deze toevoegen als plugin: https://github.com/add-ons/plugin.video.viervijfzes .
Naar wat ik hier ergens gelezen heb zouden die zenders overigens ook aan een eigen app werken, dus wellicht binnenkort ook op die manier beschikbaar?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

TV kaartje bij Telenet weglaten en vervangen door AppTV van Tv Vlaanderen. Dit installeren op een android TV box à la xiaomi mi box S die zelf ook chromecast ondersteunt (of nog beter een android TV). In die apptv zit sowieso een bibliotheek van 1 week, en bijkomende apps als vtmgo, kodi met vrtnu plugin, viervijfzes plugin, retrospect, ...
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 25 keer

meon schreef:Vier, vijf en zes hebben een deel van hun aanbod gewoon beschikbaar op hun website.
Ze blokkeren wel min of meer het casten van die streams.
Hun videospeler op de website ondersteunt wel Airplay, maar geen Chromecast. Waar zit de logica :?
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”