Online abonnement internet downgraden
Geplaatst: 29 aug 2020, 14:44
Beste forumleden,
Na een grondige controle van de factuur van Telenet (Wigo Home S) bij mijn ouders heb ik gemerkt dat één en ander wat voordeliger kan. Ze gebruiken ongeveer 50-75 GB aan internet per dag maand, maken veel gebruik van Digital TV en hebben relatief hoge telefoonkosten (10 euro bovenop het abonnement voor 45 minuten aan gesprekken in de piekuren + daarnaast nog supplementen voor Ken-Je-Beller e.d.).
Voor telefonie heb ik een ATA geïnstalleerd, maandag zou de nummerportering in orde moeten zijn. Digital TV blijft zoals het was en voor internet zou ik hen naar Basic Internet overschakelen.
Bij Telenet is het dus alleen het aanpassen van het internetabonnement van All-Internet 150 naar Basic Internet. Er is veel mogelijk in 'Mijn Telenet' maar het abonnement aanpassen blijkbaar nog steeds niet. Volstaat het als ik een nieuw internetabonnement op dezelfde naam en op hetzelfde adres bestel? Wordt het oude dan automatisch vervangen of moet het echt telefonisch gebeuren?
Na een grondige controle van de factuur van Telenet (Wigo Home S) bij mijn ouders heb ik gemerkt dat één en ander wat voordeliger kan. Ze gebruiken ongeveer 50-75 GB aan internet per dag maand, maken veel gebruik van Digital TV en hebben relatief hoge telefoonkosten (10 euro bovenop het abonnement voor 45 minuten aan gesprekken in de piekuren + daarnaast nog supplementen voor Ken-Je-Beller e.d.).
Voor telefonie heb ik een ATA geïnstalleerd, maandag zou de nummerportering in orde moeten zijn. Digital TV blijft zoals het was en voor internet zou ik hen naar Basic Internet overschakelen.
Bij Telenet is het dus alleen het aanpassen van het internetabonnement van All-Internet 150 naar Basic Internet. Er is veel mogelijk in 'Mijn Telenet' maar het abonnement aanpassen blijkbaar nog steeds niet. Volstaat het als ik een nieuw internetabonnement op dezelfde naam en op hetzelfde adres bestel? Wordt het oude dan automatisch vervangen of moet het echt telefonisch gebeuren?