Wat ik me afvraag bij de pc versie spreken ze van minimum, recommended en ideal specs maar hoe verhoudt zich dat tot een xbox. Ga je realistischere omgeving krijgen met pc versie of xbox. Is xbox versie gelijk aan recommended versie pc of ideal
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Microsoft Flight Simulator 2020 PC versus Xbox
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Zoek eens naar reviews die aan de hand van games het verschil tussen PC en consoles aantonen. Algemeen gezien kan PC veel betere GFX aan een hogere resolutie en hogere framerate uitspuwen dan console.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Volgens mij is daar nog niets over gekend, de nieuwe XBox komt immers pas in november uit, dus nog niemand die weet of de ervaring daar vergelijkbaar zal zijn op PC en vooral op welke settings. Ik zie dat je op Tweakers ook al antwoorden kreeg, en ik ben blijkbaar verkeerd want komt ook op XBox One uit, maar volgens mij is er nog helemaal niets gekend qua release datum, laat staan andere details.
Ik was ook nog aan het twijfelen om te wachten en een XBox Series X te kopen speciaal voor FS2020. Maar doordat mijn bestaande PC (een Surface Pro 3 van 5.5 jaar oud) toch ook stilaan traag werd voor andere zaken, heb ik dan maar beslist van een nieuwe PC samen te stellen. Voor wat je kan verwachten op PC, is al redelijk wat info voorhanden, en valt al bij al wel mee. Ik verwacht dat ik op mijn middenmotor PC hem vlot zal kunnen draaien op High Settings op 1080p. PC is een Ryzen 5 3600 met een GTX 1660 Super en 32GB RAM.
En sowieso lijkt een console niet bepaald ideaal qua platform voor een flight sim. Je hebt toch echt wel keyboard en muis nodig, en liefst ook nog een flightstick/yoke.
Ik was ook nog aan het twijfelen om te wachten en een XBox Series X te kopen speciaal voor FS2020. Maar doordat mijn bestaande PC (een Surface Pro 3 van 5.5 jaar oud) toch ook stilaan traag werd voor andere zaken, heb ik dan maar beslist van een nieuwe PC samen te stellen. Voor wat je kan verwachten op PC, is al redelijk wat info voorhanden, en valt al bij al wel mee. Ik verwacht dat ik op mijn middenmotor PC hem vlot zal kunnen draaien op High Settings op 1080p. PC is een Ryzen 5 3600 met een GTX 1660 Super en 32GB RAM.
En sowieso lijkt een console niet bepaald ideaal qua platform voor een flight sim. Je hebt toch echt wel keyboard en muis nodig, en liefst ook nog een flightstick/yoke.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
Probleem is dat mijn huidige pc een imac is dus een all in one en dat wil ik zo houden wanneer ik een pc upgrade doe en daar heb je nooit de geschikte gpu bij