Hallo iedereen!
Ik verkoop mijn FRITZ!Box 7490, internationale versie. Het werkt met FRITZ!OS 07.12. Werkt zonder problemen op het Proximus- en EDP-netwerk. Kan ook worden gebruikt als een router of access point of deel uitmaken van een element in een Mesh netwerk. Fabrieksinstelling.
Productblad: https://boxmatrix.info/wiki/FRITZ!Box_7490
Onberispelijke toestand met voeding, Ethernet-kabel, RJ11-kabels voor DSL en spraak, inclusief papercards.
Prijs: 90 € incl. verzendkosten
FRITZ!Box 7490 Int'l version
- alloja
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 37 keer
Als niemand anders naar voren komt… 50€ + verzendkosten is dat oké voor jou?
Proximus Epic Combo Fiber: 1Gbps/200Mbps + Pickx Mix + Mobilus Unlimited Premium
Net: Internet Box & FRITZ!Box 4060
TV: V5 & V7 + Apple TV 4K
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Tja, voor 50 had ik m misschien ook wel gewillen, maar je vraagt 90...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
De bedoeling van mijn bericht was nu net "... dat er nog andere biedingen zouden komen"!
Ik zelf heb eigenlijk een 7590 nodig voor diverse redenen die je kan vinden in één van mijn laatste berichten vandaag hier ergens anders op het forum.
Ik riskeerde wél om dan alsnog met die 7490 opgeschept te zitten maar zo erg is dat nu ook weer niet. Dus we hopen beiden dat er een beter bod komt voor u want het gaat over prima apparatuur, helaas is die 7490 intussen ook al méér dan 7 jaar oud.
Succes gewenst!
Ik zelf heb eigenlijk een 7590 nodig voor diverse redenen die je kan vinden in één van mijn laatste berichten vandaag hier ergens anders op het forum.
Ik riskeerde wél om dan alsnog met die 7490 opgeschept te zitten maar zo erg is dat nu ook weer niet. Dus we hopen beiden dat er een beter bod komt voor u want het gaat over prima apparatuur, helaas is die 7490 intussen ook al méér dan 7 jaar oud.
Succes gewenst!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 32 keer
Joe de Mannen schreef:Tja, voor 50 had ik m misschien ook wel gewillen, maar je vraagt 90...
J.
Zie je wel... de inkt van mijn vorige mail is nog niet droog en de bal begint al te rollen
- alloja
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 37 keer
Zoals ik al zei tegen bobsys1, is het mogelijk 50 zonder de verzendkosten.Joe de Mannen schreef:Tja, voor 50 had ik m misschien ook wel gewillen, maar je vraagt 90...
J.
Proximus Epic Combo Fiber: 1Gbps/200Mbps + Pickx Mix + Mobilus Unlimited Premium
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Neen hoor, de vraagprijs is 90, dat moet ik 'm zeker niet.bobsys1 schreef:Joe de Mannen schreef:Tja, voor 50 had ik m misschien ook wel gewillen, maar je vraagt 90...
J.
Zie je wel... de inkt van mijn vorige mail is nog niet droog en de bal begint al te rollen
Als die 50 was geweest misschien, maar ik ga 'm niet kopen. Jij hebt 50 geboden, ik ga daar niet over
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...