Welke autoonderdelenshop is het goedkoopst,of hangt het ervan af welke onderdelen?
Eventueel prijs van verzending?
Online autoonderdelen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 20 keer
Ik gebruik autodoc.be. Deze is goedkoper dan winparts. Maar ben niet zeker of het de goedkoopste is.
Winparts stuurt sneller. Meestal binnen de 2 dagen. Autodoc stuurt na een week ongeveer.
Klantendienst bereiken van beide online shops is niet hun sterkste kant.
Overigens koop ik filters (olie, lucht, interieur), maar dan wel de kwalitatievere producten, op aliexpress. Maar dan mag tijd geen rol spelen.
Winparts stuurt sneller. Meestal binnen de 2 dagen. Autodoc stuurt na een week ongeveer.
Klantendienst bereiken van beide online shops is niet hun sterkste kant.
Overigens koop ik filters (olie, lucht, interieur), maar dan wel de kwalitatievere producten, op aliexpress. Maar dan mag tijd geen rol spelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Ik heb al redelijk wat op https://www.mister-auto.be/fl/ besteld. Toen gingen de leveringen vlot, neem twee a drie dagen.
Voor de olie kijk ik meestal wat rond naar waar die het goedkoopst staat.
De olie wordt meestal in tonnen van 20L aangekocht aan ongeveer 1/4 van de stealer prijs.
Voor de olie kijk ik meestal wat rond naar waar die het goedkoopst staat.
De olie wordt meestal in tonnen van 20L aangekocht aan ongeveer 1/4 van de stealer prijs.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Ik kreeg een rode kaart bij de keuring vanwege versleten ruitenwisserbladen. Bestelde er maandag 2 bij piecesauto24.be die in voorraad zijn maar tot op vandaag is de zending zelfs nog niet ingepakt/ de deur uit. Had ik dat geweten had ik liever een paar euro meer betaald. Piecesauto24 is een van de vele autoonderdelen websites die behoren tot een groep gevestigd in Berlijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik bestelde al bij http://www.yakarouler.be . Maar dat is ook een week.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- TanknaT
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
Die koop ik meestal in de Action. Gewoon naar de lengte kijken van wat je nodig hebt, mag zelfs 1 cm tje korter zijn. Ik plaats er elk jaar nieuwe bij het begin van de winterbartman schreef:versleten ruitenwisserbladen
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Zijn niet de mooitste of de meest aerodynamische maar verder wel goed.TanknaT schreef:Die koop ik meestal in de Action. Gewoon naar de lengte kijken van wat je nodig hebt, mag zelfs 1 cm tje korter zijn. Ik plaats er elk jaar nieuwe bij het begin van de winterbartman schreef:versleten ruitenwisserbladen
Heb met een Seat Ibiza gereden, en die was vrij kieskeurig op vlak van ruitenwissers... deze hebben het langst van allemaal dienst gedaan.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Als ik dat geweten had...hier is een Action vlakbijTanknaT schreef:Die koop ik meestal in de Action. Gewoon naar de lengte kijken van wat je nodig hebt, mag zelfs 1 cm tje korter zijn. Ik plaats er elk jaar nieuwe bij het begin van de winterbartman schreef:versleten ruitenwisserbladen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik ga niet meer naar den Action voor ruitenwissers. De bevestiging past niet op mijn wagen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
- TanknaT
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 42 keer
kijk dan eens of je de bevestiging van de versleten ruitenwissers niet kan overbrengen naar de nieuwe ruitenwissers. Dat heb ik ooit ook 1 keer gedaan.MarkDM schreef: De bevestiging past niet op mijn wagen.
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing