nieuwe aansluiting: wachten eer iemand weggaat of sterft

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Raar bericht zien passeren op Facebook, groep 'Durf te vragen Brussel';
Dag Bxl - Vreemde vraag maar kennen jullie iemand die uit de buurt van Annessensplein verhuist? Ik probeer al een halve maand internet aan te vragen via Proximus en krijg telkens te horen dat de netwerk overbelast is. Ik moet wachten eer iemand weggaat of sterft (their words not mine). Iemand een gouden tip?
Zou dat waar kunnen zijn?
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Ik weet dat je in Brussel als telco immens moeilijk extra bekabeling onder de grond kan krijgen, ook al zijn de huidige kabels tot hun maximum opgebruikt.
Het zou zomaar even kunnen dus...
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

ROP die vol zit en waar men niet kan uitbreiden. Maar ik heb het zelf ooit meegemaakt Vdsl beschikbaar, besteld -> adsl gekregen vanuit lex, paar maanden later keek ik opnieuw vdsl beschikbaar, lijn laten verplaatsen en voila. Gewoon ook ROP die vol zat. Vroeger weet ik dat men 48 en 96 paar kaarten had, maar dat is heel lang geleden die info's. Ik weet niet dat het nu nog zo is, en vol is vol, men zal altijd een paar poorten reserve houden ( repair & business klanten = explore ).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”