Hallo,
Aangezien ik nu wifi moet lenen van iemand tot minstens volgende week vroeg ik me af wat het beste is in deze gevallen.
Dus ik leg even uit ik had een probleem technieker van Orange is bij mij langsgeweest en die zei van voor dat probleem zal telenet moeten kijken ik zal het doorgeven ik weet niet wanneer ze het zullen oplossen maar het zal ten vroegste volgende week zijn.
Ik moet thuiswerken dus ik heb wifi geleend bij iemand alleen dit vind ik geen ideale situatie.
Een flybox is 12 maanden contract met modem en vindk eigenlijk een moeilijke optie. Wat zou nog een optie kunnen zijn?
beste optie voor thuiswerk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Als je ergens een flybox 2dehands kunt op de kop tikken (of zelfs lenen) dan kan je een contract afsluiten van onbepaalde duur.boonpwnz schreef:
Een flybox is 12 maanden contract met modem en vindk eigenlijk een moeilijke optie.
In geval je hun hardware niet koopt, is er ook geen 12 maand verplichting en kan je het na één of twee maand weer opzeggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Alles hangt af van wat thuiswerk inhoudt. In mijn geval database opzoekingen via VPN verbinding EN telefoneren tegelijkertijd. 4g met flybox is een regelrechte ramp. Constant foutmeldingen van de server. Nu vdsl bij edpnet en mijn probleem is van de baan. Een 4g verbinding is niet geschikt om telefonie en data queries op een remote server gelijktijdig af te handelen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Het volgende is niet evident maar misschien wel mogelijk in bepaalde situaties en vooral bij bepaalde mensen:
- Aan een buur vragen of je tijdelijk hun internet mag gebruiken. Wifi of ethernet-kabel (warm weer, (lange)kabel via venster?)
- Aan een buur vragen of je tijdelijk hun internet mag gebruiken. Wifi of ethernet-kabel (warm weer, (lange)kabel via venster?)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Mobiele data unlimited en hotspot aanmaken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik ga maandag afwachten dan zou de 2de lijn van orange me moeten opbellen. Hoe lang het dan duurt om dit in orde te brengen zal bepalen wat mijn beslissing hierover is.
Wetende dat ik al van dinsdagavond dus dit probleem heb en woensdag iemand kwam kijken.
Wetende dat ik al van dinsdagavond dus dit probleem heb en woensdag iemand kwam kijken.