Beste,
Zijn er nog mensen die als ze een serie geprogrammeerd hebben voor op te nemen dat er soms dagen zijn dat deze niet opgenomen worden.
En nog een tweede probleem als je een opname bekeken heb en je duwt op de back gaan pijl dat je dan soms zwart beeld krijgt met geluid waardoor men de digicorder even van het stroomnet moet afhalen en dan terug opnieuw opstarten voor terug beeld te hebben.
Dit is zelfs mijn 2 de digicorder eerste zijn ze komen vervangen door deze problemen maar blijkbaar heeft de nieuwe dezelfde kwalen.
Orange tv digicorder problemen
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Die problemen bij het opnemen zijn er hier ook, op hun community zijn er redelijk wat berichten over te vinden.
Er staan ook een paar tips maar die hielpen helaas niet.
Daarna via de Facebook chat naar een oplossing gevraagd. Door drukte duurde het wel even voor er een antwoord kwam, beter laat dan nooit.
Om het opnameprobleem te laten nakijken werd op de community aangeraden de technische dienst dit te laten nakijken.
De Orange medewerker heeft zonder morren een dossier aangemaakt waarop de technische dienst ons daags later ging contacteren om euvel proberen op te lossen. Ze hebben inderdaad contact opgenomen maar omwille van de nachtdienst die week heb ik die oproep niet kunnen beantwoorden. Daarop volgde er een sms met dossiernummer en nummer om terug te bellen, dossier zou 6 dagen open blijven. Helaas in die tijdspanne door de nachtdienst niet kunnen terugbellen.
Via Facebook terug contact opgenomen waarop ze een nieuw dossier hebben aangemaakt en wacht nu tot ze terug contact opnemen.
Hopelijk kunnen ze het oplossen, madam / donderwolk is er voor de moment niet zo blij mee.
Er staan ook een paar tips maar die hielpen helaas niet.
Daarna via de Facebook chat naar een oplossing gevraagd. Door drukte duurde het wel even voor er een antwoord kwam, beter laat dan nooit.
Om het opnameprobleem te laten nakijken werd op de community aangeraden de technische dienst dit te laten nakijken.
De Orange medewerker heeft zonder morren een dossier aangemaakt waarop de technische dienst ons daags later ging contacteren om euvel proberen op te lossen. Ze hebben inderdaad contact opgenomen maar omwille van de nachtdienst die week heb ik die oproep niet kunnen beantwoorden. Daarop volgde er een sms met dossiernummer en nummer om terug te bellen, dossier zou 6 dagen open blijven. Helaas in die tijdspanne door de nachtdienst niet kunnen terugbellen.
Via Facebook terug contact opgenomen waarop ze een nieuw dossier hebben aangemaakt en wacht nu tot ze terug contact opnemen.
Hopelijk kunnen ze het oplossen, madam / donderwolk is er voor de moment niet zo blij mee.