Wat is de ervaring met Yelo Play app buiten het telenetwerk om?
Heb ik het correct voor dat de terugkijkfunctie of programmeerfuncties dan niet werkt?
Vraagje Yelo Play App - niet-telenet netwerk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
De meerderheid van de functies werken volledig, ook het terugkijken van programma's of het opvragen van iets in de Play (More) cataloog.
Slechts bij enkele zenders/programma's, zoals de sportzenders van Telenet en Play More zenders, zijn er soms beperkingen.
Slechts bij enkele zenders/programma's, zoals de sportzenders van Telenet en Play More zenders, zijn er soms beperkingen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik heb die. Plays Sports 1,2,3,... kan ik wel vindenBOUCQUET schreef:Ik geloof dat je daarvoor Play Sports abo + Play Sports app van Telenet zal nodig hebben om naar de Jupiler Pro League te kunnen kijken op smartphone of pc
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Mijn ouders hebben play sports en in mijn kot cast ik via de yelo app met hun account naar mijne shield/tv/chromecast.bollegijs schreef:Ik heb die. Plays Sports 1,2,3,... kan ik wel vindenBOUCQUET schreef:Ik geloof dat je daarvoor Play Sports abo + Play Sports app van Telenet zal nodig hebben om naar de Jupiler Pro League te kunnen kijken op smartphone of pc
Tvgids yelo;
Meestal zend telenet de voetbal uit op play sports 6 en 7.
De play sports app zelf gebruik ik niet eens, altijd de yelo app.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 18 keer
Nevermind, heb ze gevonden in Yelo App!
"Deze zijn te vinden op de plaats van de huidige Play Sports 6, 7 en 8 kanalen."
Kan het zweren dat die gisteren niet in me menu stonden
"Deze zijn te vinden op de plaats van de huidige Play Sports 6, 7 en 8 kanalen."
Kan het zweren dat die gisteren niet in me menu stonden