Advies nieuwe smartphone
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik denk er over na een nieuwe smartphone aan te schaffen. Die die ik nu heb is 4 jaar oud en zou ik behouden als backup toestel.
Een paar van mijn "eisen" : géén Samsung of iPhone. De eerste heeft zowat iedereen en de tweede is mij te duur en overroepen.
Wat wel: hoeft geen top toestel te zijn. Fotografie of kwaliteit van foto's of video's bengelt helemaal onderaan mijn lijstje van eisen. Toestel moet wel hebben: usb-c aansluiting. Een max scherm diagonaal van 5,5 inch. Qua werkgeheugen is 3 giga een minimum. Opslag mag eerder richting 64 giga gaan. Verder ook de 2 wifi frequenties. Huawei wens ik ook links te laten liggen, iedereen kent het verhaal wel. Wat zijn jullie aanbevelingen? Budget: max 500 euro. En als er niks binnen dat budget valt, dan blijf ik maar de huidige smartphone gebruiken tot hij uit elkaar valt.
Een paar van mijn "eisen" : géén Samsung of iPhone. De eerste heeft zowat iedereen en de tweede is mij te duur en overroepen.
Wat wel: hoeft geen top toestel te zijn. Fotografie of kwaliteit van foto's of video's bengelt helemaal onderaan mijn lijstje van eisen. Toestel moet wel hebben: usb-c aansluiting. Een max scherm diagonaal van 5,5 inch. Qua werkgeheugen is 3 giga een minimum. Opslag mag eerder richting 64 giga gaan. Verder ook de 2 wifi frequenties. Huawei wens ik ook links te laten liggen, iedereen kent het verhaal wel. Wat zijn jullie aanbevelingen? Budget: max 500 euro. En als er niks binnen dat budget valt, dan blijf ik maar de huidige smartphone gebruiken tot hij uit elkaar valt.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- antutu
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 37 keer
Beetje vreemde redenering voor het niet willen van een Samsung. Ben je zo een hipster die alles cool vond voor het hip en mainstream werd om het nadien dan openlijk zo luid mogelijk te gaan lopen haten eens het gepeupel er zich op heeft gestort?
En hoe heb je dit topic eigenlijk gepost? Bij de ISP die je hebt zijn ongetwijfeld nog een paar miljoen klanten. Is dat niet héél oncool om daar dan bij te zijn?
En hoe heb je dit topic eigenlijk gepost? Bij de ISP die je hebt zijn ongetwijfeld nog een paar miljoen klanten. Is dat niet héél oncool om daar dan bij te zijn?
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Uw beperking op schermdiagonaal beperkt het aanbod heel sterk
> niet Samsung, iPhone, Huawei
> minimum 3Gb/64Gb
> Wifi 2,4/5
>> max 5,5": 45 modellen (klik)
>> max 6": 101 modellen (klik)
>> max 6,5": 350 modellen (klik)
Sinds enige tijd zijn telefoons smaller en langer geworden, waardoor 5,5" van enkele jaren geleden niet overeenkomt met 5,5" vandaag.
5,5"
Google Pixel 3 (2018/10)
Nokia 8 Scirocco (2018/02)
Oneplus 5 (2017/07)
Nokia 8 (2017/08)
maar eigenlijk zijn geen van deze modellen echt aan te raden, veel ervan kan je 2dehands vinden voor +/- €100.
6"
Google Pixel 4 (2019/10)
Xiaomi Mi 9 SE (2019/04)
6,5"
Xiaomi Mi 9T
Oneplus 7T
Moto G8 Plus
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Motorola One
Xiaomi Mi Note 10
Denk zeker ook eens na over:
- 3,5 jack ja/nee
- SD kaart ja/nee
- waar moet de vingerafdruksensor zitten (voor, achter, opzij, achter het scherm)
Uw budget is overigens heel ruim, voor veel minder geld vind je ook al deftige telefoons (Xiaomi, Moto G8, ...)
> niet Samsung, iPhone, Huawei
> minimum 3Gb/64Gb
> Wifi 2,4/5
>> max 5,5": 45 modellen (klik)
>> max 6": 101 modellen (klik)
>> max 6,5": 350 modellen (klik)
Sinds enige tijd zijn telefoons smaller en langer geworden, waardoor 5,5" van enkele jaren geleden niet overeenkomt met 5,5" vandaag.
5,5"
Google Pixel 3 (2018/10)
Nokia 8 Scirocco (2018/02)
Oneplus 5 (2017/07)
Nokia 8 (2017/08)
maar eigenlijk zijn geen van deze modellen echt aan te raden, veel ervan kan je 2dehands vinden voor +/- €100.
6"
Google Pixel 4 (2019/10)
Xiaomi Mi 9 SE (2019/04)
6,5"
Xiaomi Mi 9T
Oneplus 7T
Moto G8 Plus
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Motorola One
Xiaomi Mi Note 10
Denk zeker ook eens na over:
- 3,5 jack ja/nee
- SD kaart ja/nee
- waar moet de vingerafdruksensor zitten (voor, achter, opzij, achter het scherm)
Uw budget is overigens heel ruim, voor veel minder geld vind je ook al deftige telefoons (Xiaomi, Moto G8, ...)
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik kan je aversie voor Samsung ook niet zo goed volgen. Het feit dat het merk zo populair is, verdient alleszins toch eens uw aandacht? Naar vorm zijn alle smartphones toch hetzelfde, dus je zal heus niet in het schandaal vallen met een Samsung smartphone .. die Samsung A50 reeks blijkt toch redelijk populair voor een prijsje..antutu schreef:Beetje vreemde redenering voor het niet willen van een Samsung.
-
- Elite Poster
De markt wordt gedomineerd door Samsung en Apple, beetje princieps kwestie. Verder snap ik totaal niks van jouw vragen. Wat heeft mijn isp te maken met mijn keuze van smartphone?antutu schreef:Beetje vreemde redenering voor het niet willen van een Samsung. Ben je zo een hipster die alles cool vond voor het hip en mainstream werd om het nadien dan openlijk zo luid mogelijk te gaan lopen haten eens het gepeupel er zich op heeft gestort?
@heist: vingerafdruk heb ik niet nodig. SD kaart niet echt nodig als het toestel 64 giga opslag ingebouwd heeft. En die 3,5 Jack... Is het nog nodig?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
dus... je gebruikt dan ook linux (en GEEN ubuntu), want sja... windows en apple domineren die markt?Jack Daniels schreef: De markt wordt gedomineerd door Samsung en Apple, beetje princieps kwestie.
nu ben ik trouwens zelf ook totaal geen samsung fan, maar dat is dan om de logische(re) redenen: duur, lelijke rom, goedkopere toestellen hebben amper alternatieve roms
als je huawei gaat uitsluiten "omdat iedereen het verhaal wel kent" moet je elk chinees merk (oppo/oneplus/xiaomi) laten vallen.
samen met de rest van je eisen...
nokia 6.1 en daar zal het grotendeels wel eindigen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Kijk even op https://www.kimovil.com/en/ welke smartphone binnen je bereik valt.
Onder smartphone kan je allerhande filters ingeven.
Niet vergeten om de juiste frequenties aan te duiden die hier gebruikt worden anders krijg je deze er ook nog bij die bestemd zijn voor andere werelddelen
Onder smartphone kan je allerhande filters ingeven.
Niet vergeten om de juiste frequenties aan te duiden die hier gebruikt worden anders krijg je deze er ook nog bij die bestemd zijn voor andere werelddelen
- Splitter
- Elite Poster
lol, OP klaagt al dat hij geen mainstream of (mogelijk) privacy-issue-gevoelige toestellen/merken wil.bruma schreef:Kijk even op https://www.kimovil.com/en/ welke smartphone binnen je bereik valt.
kimovil verkiest quasi allemaal chinaphones waarvan de meeste (recentelijk nog xiaomi alweer) in de publiciteit komen voor wat data collection.
op zich een goede site, maar als OP zegt geen huawei te willen wegens de zever daarrond, dan zou het wat hypocriet van hem zijn om vervolgens bv een xiaomi te kiezen.
via tweakers kan je ook mooi filteren, en dan krijg je binnen de volledige eisen van OP:
(met minstens android 9, want de rest is al extreem verouderd met bijhorende security issues)
- nokia 6.1
- nokia 8
- motorola moto x4
linkje naar gefilterde lijst: klik hier
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Als het "uniek" mag zijn misschien een Fairphone 3? https://shop.fairphone.com/nl/
Zou je ook 5 jaar met verder moeten kunnen (5 jaar security updates)
Ook beschikbaar met /e/OS https://e.foundation/product/e-os-fairphone-3/ (kan je ook gratis, zelf flashen want pre-installed kost je €29 extra)
Zou je ook 5 jaar met verder moeten kunnen (5 jaar security updates)
Ook beschikbaar met /e/OS https://e.foundation/product/e-os-fairphone-3/ (kan je ook gratis, zelf flashen want pre-installed kost je €29 extra)
- jutuiz
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik denk dat jij een ideale Apple SE klant zou zijn. Echt. Los van't feit dat je geen Apple wil tikt dit toestel wel wat boxen.
Maar kijk. Ik ben overtuigd Xiaomi gebruiker.
Zelf Note pro 8
Super toestellen
Geen geld (voor 250 euro koop je toestellen die snel het twee of drievoudige kosten voor zelfde specs)
Top specs.
MiUI vind ik super, goede updates, veel veiligheidsmaatregelen, en zeer sober, niet opdringerig.
Geloof best niets van wat ze hierboven en op MSM zeggen over privacy en reclame dinges. Je kan dat afzetten. Er is expliciete opting out voorzien. En je kan de betalende versie van Adguard nemen. Op gelijk welk toestel is dit een goed idee. Dit filtert zo goed als alles weg, en zo goed als niks daarvan is Xiaomi gerelateerd. En tot slot... je kiest toch al voor Google... It can't possibly be worse.
Usb C
Intussen hier halve familie op gewone Note 7 of 8.
Maar kijk. Ik ben overtuigd Xiaomi gebruiker.
Zelf Note pro 8
Super toestellen
Geen geld (voor 250 euro koop je toestellen die snel het twee of drievoudige kosten voor zelfde specs)
Top specs.
MiUI vind ik super, goede updates, veel veiligheidsmaatregelen, en zeer sober, niet opdringerig.
Geloof best niets van wat ze hierboven en op MSM zeggen over privacy en reclame dinges. Je kan dat afzetten. Er is expliciete opting out voorzien. En je kan de betalende versie van Adguard nemen. Op gelijk welk toestel is dit een goed idee. Dit filtert zo goed als alles weg, en zo goed als niks daarvan is Xiaomi gerelateerd. En tot slot... je kiest toch al voor Google... It can't possibly be worse.
Usb C
Intussen hier halve familie op gewone Note 7 of 8.
Laatst gewijzigd door jutuiz 21 mei 2020, 00:02, in totaal 6 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Motorola en Nokia zijn ook in Chinese handen.Splitter schreef:lol, OP klaagt al dat hij geen mainstream of (mogelijk) privacy-issue-gevoelige toestellen/merken wil.bruma schreef:Kijk even op https://www.kimovil.com/en/ welke smartphone binnen je bereik valt.
kimovil verkiest quasi allemaal chinaphones waarvan de meeste (recentelijk nog xiaomi alweer) in de publiciteit komen voor wat data collection.
op zich een goede site, maar als OP zegt geen huawei te willen wegens de zever daarrond, dan zou het wat hypocriet van hem zijn om vervolgens bv een xiaomi te kiezen.
via tweakers kan je ook mooi filteren, en dan krijg je binnen de volledige eisen van OP:
(met minstens android 9, want de rest is al extreem verouderd met bijhorende security issues)
- nokia 6.1
- nokia 8
- motorola moto x4
linkje naar gefilterde lijst: klik hier
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Mijn volgende zal alvast geen Nokia meer zijn, na 1 van de updates is de GPS bijna onbruikbaar geworden op m'n Nokia 5.
Ik gebruikte de GPS in de auto om te navigeren maar ook tijdens het wandelen (uitgestippelde routes volgen)
Ik gebruikte de GPS in de auto om te navigeren maar ook tijdens het wandelen (uitgestippelde routes volgen)
-
- Elite Poster
Hier stond onlangs een smartphone te koop met een schermdiagonaal van 6,4 inch. Dat was de reden om hem niet te kopen. Ik heb nu 5,5 en dat is meer dan groot genoeg. Het moet geen tablet worden dat ik tegen mijn oor houd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
+1. Het had bijna mijne volgende kunnen zijn, vind 4,7 net een tikkeltje te klein.jutuiz schreef:Ik denk dat jij een ideale Apple SE klant zou zijn. Echt. Los van't feit dat je geen Apple wil tikt dit toestel wel wat boxen.
Snelle chip en nog lang updates.
-
- Elite Poster
Ik ga even jullie voorstellen bekijken, zowel de toestellen als de links die naar voor werden geschoven. Want je weet hoe het gaat, van de ene dag op de andere doet je smartphone het niet meer en daar sta je dan als je geen reserve toestel hebt. Ik ben zeker niet de enige die dit al heeft meegemaakt. Ik zal trouwens ook eens naar die Apple SE kijken. Bedankt voor jullie input.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
En de Google Pixel 3a? of binnenkort de Pixel 4a?
En als ik de reviews mag geloven van de iPhone SE is het de ideale smartphone voor mensen die hun gsm niet gebruiken (of maw ondermaatse batterij, kwaliteit scherm maar zozo, geen usb-c)
En als ik de reviews mag geloven van de iPhone SE is het de ideale smartphone voor mensen die hun gsm niet gebruiken (of maw ondermaatse batterij, kwaliteit scherm maar zozo, geen usb-c)
- Splitter
- Elite Poster
not yet... blijkbaar was de datacollectie van xiaomi verregaander dan enkel de (eigen) browser.jutuiz schreef:Ik ben overtuigd Xiaomi gebruiker.
<snip>
Geloof best niets van wat ze hierboven en op MSM zeggen over privacy en reclame dinges. Je kan dat afzetten. Er is expliciete opting out voorzien.
ze hebben nu wel toegegeven en in een van de volgende updates zou er effectief een opt-out komen, maar die was er voorheen niet.
beetje zoals meerdere fabrikanten doen: verzamelen tot iemand het ontdekt, zeggen dat je neus aan het bloeden is, en een opt-out in een toekomstige firmware steken (looking at you, ubiquiti)
maar het zou me enorm verbazen moest bijvoorbeeld samsung dat niet doen.
en zoals aangehaald: met gapps op je toestel geef je google toch zowiezo al bijna al je gegevens, dus sja...
@dragonflo: kan je me tonen waar motorola en nokia in chinese handen zijn?
afaik is motorola amerikaans en nokia fins (hmd global, niet te verwarren met het originele nokia)
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Motorola is in handen van Lenovo.
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Even iets over hauwei. Ik merk dat zelfs met een google activated telefoon niet alle apps kan installeren.
play store zegt dit apparaat ondersteund deze app niet of iets dergelijks
Hauwei mate 20 heb ik
play store zegt dit apparaat ondersteund deze app niet of iets dergelijks
Hauwei mate 20 heb ik
- Splitter
- Elite Poster
chips, die overname was ik al vergeten! klopt idd.devilkin schreef:Motorola is in handen van Lenovo.
maar nokia is nog steeds van HMD global dan toch? of vergeet ik daar ook nog een andere overname?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
Ik heb destijds mijn ouders de Nokia 8 aangeraden. Werkt nog steeds perfect, maar is ondertussen toch al wat verouderd.
Heb zelf vorig jaar de Nokia 8 Sirocco gekocht, maar bleek niet te werken met mijn carkit. Alles geprobeerd, maar niet opgelost gekregen. Omdat het rap moest gaan en ik ook geen grote telefoon wilde en na eerdere negatieve ervaringen met Samsung dan maar de Pixel 3 gekocht.
Nog steeds heel tevreden van. Nog steeds snel, goede vingerafdruksensor, snelle updates, geen voorgeïnstalleerde rommel zoals destijds bij mijn Sony Xperia Z5 compact, draadloos laden? Kan nog steeds goed mee. Enkel de batterij is wat minder. 439 euro staat 'm nog bij belsimpel momenteel.
Voor 38 euro meer heb je met 476 euro de 1.5 millimeter langere pixel 4 die een half jaar geleden uitkwam in oktober met gelijkaardige voor- en nadelen, maar nog wat extra snufjes.
Heb zelf vorig jaar de Nokia 8 Sirocco gekocht, maar bleek niet te werken met mijn carkit. Alles geprobeerd, maar niet opgelost gekregen. Omdat het rap moest gaan en ik ook geen grote telefoon wilde en na eerdere negatieve ervaringen met Samsung dan maar de Pixel 3 gekocht.
Nog steeds heel tevreden van. Nog steeds snel, goede vingerafdruksensor, snelle updates, geen voorgeïnstalleerde rommel zoals destijds bij mijn Sony Xperia Z5 compact, draadloos laden? Kan nog steeds goed mee. Enkel de batterij is wat minder. 439 euro staat 'm nog bij belsimpel momenteel.
Voor 38 euro meer heb je met 476 euro de 1.5 millimeter langere pixel 4 die een half jaar geleden uitkwam in oktober met gelijkaardige voor- en nadelen, maar nog wat extra snufjes.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Zoals eerder aangehaald zeker eens naar de Moto reeks van Lenovo / Motorola kijken. Ondertussen heb ik er zo in de vrienden en familiekring een 4 of 5 tal aangeraden en zijn daar allen super tevreden over. En met uw budget kunt ge er twee kopen.
Welk is je huidige toestel? Op onderstaande link kan je ze naast elkaar leggen. Hier zie je nu het verschil tussen een mijne huidige 5,5 van een paar jaar geleden en een 6,5 van nu.
https://www.phonearena.com/phones/size/ ... 0017,11413
Welk is je huidige toestel? Op onderstaande link kan je ze naast elkaar leggen. Hier zie je nu het verschil tussen een mijne huidige 5,5 van een paar jaar geleden en een 6,5 van nu.
-
- Elite Poster
Huidige toestel is Huawei P9decat schreef:Zoals eerder aangehaald zeker eens naar de Moto reeks van Lenovo / Motorola kijken. Ondertussen heb ik er zo in de vrienden en familiekring een 4 of 5 tal aangeraden en zijn daar allen super tevreden over. En met uw budget kunt ge er twee kopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb een s20 6.1 inch en kan die in 1 hand hanteren.
Ik heb al 5.5 inch toestellen gezien die evengroot is als de mijne.
Voor 500€ kan je een degelijke smartphone kopen zelfs met een degelijke camera ook ook al gebruik je dat mss niet vaak.
Bij een android toestel: ik persoonlijk ga altijd voor minstens 4GB ram, ik heb nu 6GB en het is al gebeurt er 5GB ram was ingenomen. En een snelle processor is ook belangrijk vind ik. Je wil geen 10sec wachten eer bv een app als yelo of weet ik veel opstart.
Ik heb al 5.5 inch toestellen gezien die evengroot is als de mijne.
Voor 500€ kan je een degelijke smartphone kopen zelfs met een degelijke camera ook ook al gebruik je dat mss niet vaak.
Bij een android toestel: ik persoonlijk ga altijd voor minstens 4GB ram, ik heb nu 6GB en het is al gebeurt er 5GB ram was ingenomen. En een snelle processor is ook belangrijk vind ik. Je wil geen 10sec wachten eer bv een app als yelo of weet ik veel opstart.
-
- Elite Poster
Wat bij tweakers opvalt: bij het filter "merken" staat Motorola niet bij. Als je dan een zoekopdracht ingeeft "Motorola moto" dan vindt hij die toestellen wel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Sinds een week heb ik de Xiaomi Mi Note 10 lite . Leuk toestel waar ik dan ook tevreden over ben. Ik kom van een Moto G5s. Ik heb geen Moto meer genomen daar hun update beleid niet meer is zoals voorheen.
Oorspronkelijk zocht ik een Android One toestel, maar dit lijkt niet zozeer aan te slaan bij de fabrikanten. Motorola en Nokia zijn de fabrikanten met de meeste Android One toestellen, maar ik vond er mijn gedacht niet tussen.
Oorspronkelijk zocht ik een Android One toestel, maar dit lijkt niet zozeer aan te slaan bij de fabrikanten. Motorola en Nokia zijn de fabrikanten met de meeste Android One toestellen, maar ik vond er mijn gedacht niet tussen.
-
- Elite Poster
Ik was even bij Amazon Duitsland aan het kijken. Daar werd een Oppo reno 2 voorgesteld. Dit lijkt mij heel veel telefoon voor 380 euro. Link bij tweakers. Voor die prijs krijg je 8 giga ram en 256 giga opslag.
https://tweakers.net/pricewatch/1470328 ... ificaties/
-
- Elite Poster
Vergeet niet: een 6.5 inch , kans zit erin dat je die niet met 1 hand zal kunnen hanteren.Jack Daniels schreef:Ik was even bij Amazon Duitsland aan het kijken. Daar werd een Oppo reno 2 voorgesteld. Dit lijkt mij heel veel telefoon voor 380 euro. Link bij tweakers. Voor die prijs krijg je 8 giga ram en 256 giga opslag.
Vergeet niet dat je er nog een goeie cover rond doet die je phone nog wat dikker maakt.
Je zou bv eens de afmetingen moeten vergelijken als de s20 van samsung. Als die gelijk zijn dan zit je goed, als ze groter zijn zeker in de breedte dan vrees ik ervoor tenzij je zoals een maat van mij de phone altijd met 2 handen gaat hanteren, dan kan je zonder enig probleem een 6.5 en groter kopen.
De dag van vandaag heb ik graag een vrij groot scherm maar in mijn geval toch eentje die ik ook af en toe nog met 1 hand kan hanteren.
Maar ieder voor zichzelf uitmaken hoe hem met een smartphone omgaat.
-
- Elite Poster
De oppo is groter en 20 gram zwaarder dan de s20
-
- Elite Poster
Als je zo ene bent die zeer grote handen heeft dan maakt het niet uit, heb je normale handen zoals vele mensen dan ga je deze met hoes/cover er rond die niet of moeilijk met 1 hand kunnen bedienen + ook nog eens 20 gr zwaarder, dat gevoel je ook.Jack Daniels schreef:De oppo is groter en 20 gram zwaarder dan de s20
Ik weet niet wat jij wil he, ben je een persoon die met 2 handen gebruikt dan maakt het allemaal niet uit of een phone wat zwaarder of groter/breder is .
Ik wou eerst de s20+ nemen maar ik wist van als ik die zou nemen dat het niet oke zou zijn voor mij om met q hand te bedienen, daarmee dat ik de s20 heb genomen.
-
- Elite Poster
Heel, heel uitzonderlijk gebruik ik een smartphone met 1 hand maar de keren dat dat gebeurt is echt verwaarloosbaar
-
- Elite Poster
Dan zou ik ne phone kopen die minstens een 5.8 inch scherm heeft.Jack Daniels schreef:Heel, heel uitzonderlijk gebruik ik een smartphone met 1 hand maar de keren dat dat gebeurt is echt verwaarloosbaar
Is maar mijn mening.
Veel jaren geleden vond ik een klein scherm fijn, maar doordat er meer en meer mogelijkheden kwamen, youtube en meer surfen, gps en weetk nog allemaal heb ik liever een groter scherm.
-
- Elite Poster
Hoe toevallig. Ben dat merk ook tegengekomen, ook bij Amazon. Ik ga dat merk ook eens aan een grondiger onderzoek onderwerpen.seppe schreef:Ik heb zelf al een tijdje smartphones van umidigi... heb nu A3x waar ik best van tevreden ben....
https://www.umidigi.com/page-phones.html
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
?Jack Daniels schreef:Wat bij tweakers opvalt: bij het filter "merken" staat Motorola niet bij. Als je dan een zoekopdracht ingeeft "Motorola moto" dan vindt hij die toestellen wel.
-
- Elite Poster
Verrek, compleet over het hoofd gezien. Nu denk ik dat mijn keuze gemaakt is. Het wordt de Oppo Reno 2.
Edit:toestel besteld bij Amazon Duitsland. Maar... Prijs is 379,99 euro en het toestel is "Amazon 's choice". Bij het afrekenen blijk ik te moeten betalen... 319,32 euro. Iemand hier een zinnige verklaring voor?
Edit:toestel besteld bij Amazon Duitsland. Maar... Prijs is 379,99 euro en het toestel is "Amazon 's choice". Bij het afrekenen blijk ik te moeten betalen... 319,32 euro. Iemand hier een zinnige verklaring voor?