Ook ik heb gebruik gemaakt van die mogelijkheid. Behalve het uberhaupt kunnen 'kopen' en downloaden vind ik dat er nog wel een aantal zaken zijn die niet helemaal lekker lopen vind ik en ik was benieuwd of jullie oplossingen of workarounds kennen.
1) Wat een garbage fire is Rockstar Social Club. Ik heb daar een account voor sinds ik GTA V op PS3 heb gekocht, maar om daar op ingelogd te raken moet je meer captcha's invullen dan dat de gemiddelde chinese clickfarm voor z'n kiezen krijgt bij een spam-aanval.
2) Rockstar Social Club eist dat deze als administrator gestart wordt. Allemaal goed en wel, maar ik vind dat een risico én verhindert remote acties.
3) Zo wilde ik deze GTA V op TV spelen via m'n Steam Link en Steam Controller. Geen probleem dacht ik, ik voeg 'Rockstar-Games-Epic.exe' toe als non-steam game en start deze in Big Picture mode.
Helaas krijg ik op die manier een UAC-prompt en daarna gebeurt er niets meer. Bummer.
4) Dan maar Rockstar-Games-Launcher.exe toegevoegd als non-steam game. Ok, dat start inderdaad die launcher op, argh weer UAC waar ik remote niet op kan klikken én geen Steam Controller-support. Niet zo erg, de steam controller emuleert gewoon muis en ik kan GTA V starten... via Epic. Dus Steam starten om Social Club te launchen om Epic te starten om Social Club te gebruiken om GTA V te starten. ARGH. En nog altijd geen Steam Controller-support.
Misschien had ik gewoon de gepirateerde versie moeten installeren...