overstap van gsm orange naar gsm proximus

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

sorry voor de triple posts hier maar kan iemand zeggen welke de beste weg is om proximus duidelijk te maken dat ze het correcte simkaartnummer moeten doorgeven aan orange?

door mijn stomme fout (ik weet het) gaf ik meermaals een base simkaartnummer door aan proximus in plaats van het Orange simkaartnummer. Logisch dat Orange met dat base nummer niets mee kon aanvangen. Ondertussen had ik via twitter het correcte Orange simkaartnummer aan proximus doorgegeven wat kort nadien via twitter bevestigd werd en met de melding dat ze meteen een nieuwe aanvraag gingen doen. Vandaag vraag ik naar de stand van zaken en lees ik dat ze de fout gevonden hebben.. ik heb een base simkaart nummer doorgegeven. Maar ze hebben al enkele dagen het juiste orange simlkaart nummer. Heeft het nog veel zin om hierover verder te twitteren met PX of twitter ik beter met Orange of bel ik naar Proximus en welk is het meest geschikte nummer hiervoor?
alvast bedankt aan allen
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer

Als je overstapt naar Proximus, dan communiceer je uitsluitend met Proximus.
Geef nogmaals het correcte simkaartnummer door aan Proximus. Controleer het simkaartnummer nog eens voor je je bericht verzendt! Vraag om de nummeroverdracht onmiddellijk door te voeren.
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
bartman
Elite Poster
Elite Poster

raf1 schreef:Als je overstapt naar Proximus, dan communiceer je uitsluitend met Proximus.
Geef nogmaals het correcte simkaartnummer door aan Proximus. Controleer het simkaartnummer nog eens voor je je bericht verzendt! Vraag om de nummeroverdracht onmiddellijk door te voeren.
had nummer met als extra nog eens een foto van de simkaart met het nummer er duidelijk op verstuurd via twitter naarProximus.
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Ze gaan er werk van maken. Ik heb nu een IM nummer gekregen al moet ik nog navragen wat dat juist is

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Nog steeds niets. Is dat dan zo een omslachtige procedure? Het lijkt wel alsof er een ganse ploeg er op uitgestuurd moet worden om in alle gsm masten te gaan klimmen.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”