Nummeroverdracht orange naar px

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Sorry dat ik het nog eens vraag (kan andere post niet meer deleten) maar hoe groot is de kans dat ik tegen morgen vroeg 5 april 9u wordt overgezet van orange naar px gezien er nog maar enkele uren resten van de 48. Ik acht dat dit zal gebeuren zeer klein. Neem ik best maandag contact op met PX of met orange. Je kan nu denken waarom er druk om maken maar ik moet weten of ik eventueel nog een keer moet herladen of niet

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Zoals gedacht nog steeds verbonden met orange

redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Nummer overdrachten nemen in het weekend algemeen NIET plaats, de overdracht zal maandag gebeuren...
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Of ooit

FRDDP
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 32 keer

redman schreef:Nummer overdrachten nemen in het weekend algemeen NIET plaats, de overdracht zal maandag gebeuren...
Sorry maar dit klopt toch niet, ik werk al meer dan 1,5 jaar voor een provider op een locatie waar we 7/7 open zijn en ik heb al vaak zonder issues soms op zelfs maar 20 min nummers van andere providers volledig online gehad bij ons.
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 102 keer

Nummeroverdracht gebeurt inderdaad enkel van maandag tot en met zaterdag; de (engelstalige) beschrijving van het proces is (voorlopig?) spijtig genoeg niet direct meer terug te vinden op de "nieuwe" website van het BIPT
bv.
https://www.ibpt.be/public/files/en/810 ... NP_PT3.pdf

Wat effectief wel kan gedaan worden door de "receptor operator" is dat een nummer door een provider/operator xyz onmiddellijk actief gezet wordt in het eigen netwerk (direct routing) zodat oproepen vanuit het eigen netwerk ("receptor") naar het betrokken nummer onmiddellijk in net netwerk van "de donor"operator" blijven
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Vandaag getweet met px, het simkaartnummer en telefoonnummer zei hen niets, dan nog maar eens orderbevestiging en klantnummer doorgeven. Afwachten maar het lijkt precies iets van de lange berg te komen

boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Ik vind sowieso een overdracht van je nummer naar px echt een huzarenstukje. Hoe vaak dat al foutgelopen is :roll:
bartman
Elite Poster
Elite Poster

Vrijdag leek het dan in de laatste fase te zijn want volgens de dame ging het binnen de 48u plaatsvinden, toen hadden ze het simkaartnummer (van orange) en mijn gsmnummer dat ik wens te behouden en vandaag zeggen beide nummers hun niets. Werken ze daar met verschillende los van elkaar staande databases?

bartman
Elite Poster
Elite Poster

Heb de indruk dat de twitter bemanning bij PX sterk gereduceerd is hedendage. Voor corona altijd vrij snel reactie nu duurt het uren alvorens ik merk dat mijn bericht gelezen is

bartman
Elite Poster
Elite Poster

Ok vergeet deze post want mijn fout ik.gaf aan px het verkeerde simkaartnummer door, dat kwam omdat ik 2 fotô's had genomen van míjn en van mijn partner haar simkaart en heb ik al die tijd toch wel niet haar simkaartnummer doorgegeven zeker... zij heeft een abo bij base.

bartman
Elite Poster
Elite Poster

Orange laat me precies niet graag gaan nog steeds verbonden met hen, vervelend want kan niet op internet tenzij ik herlaad maar dat probeer ik te vermijden

Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”