(Virtueel) sporten thuis

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Nu dat we allemaal wat meer tuis zitten, komen verschillende alternatieven van bezigheden aan de oppervlakte. Ik ben benieuwd waarmee userbasers thuis aan beweging doen.

Ik zelf ben een fietser. Ik heb jarenlang bij slecht weer op een interactieve Tacx gereden. Maar de brakke software heeft me onlangs een Wahoo Kickr Snap doen aanschaffen. Ik rij daar meestal met Rouvy op. Maar de laatste dagen is het opvallend hoeveel meer gebruikers er op het platform actief zijn. Uiteraard ten gevolge van Covid-19. Op de site zie je nu het volgende :
rouvy.png
Het was natuurlijk te verwachten. Mensen die op andere platformen dezelfde evolutie zien?
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

[youtube]mOPDCq04cCQ[/youtube]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Xbox Kinect games, werken in den tuin en verder wat wandelen in de buurt.
De Kinect games zijn best wel intensief. Ik had ook wel een loopband gewild, om te wandelen tijdens het Netflixen maar een degelijke kost wel wat.

Ik zal blij zijn als ik terug kan gaan zwemmen...
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Thuis een ergometer (Concept 2) en een crosstrainer staan, maar aan de virtual league van de concept2 begin ik niet. Ik doe het op m'n eigen tempo ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Spijtig dat je de concept2 virtual challenge niet kunt personaliseren. Op eigen tempo of begeleid.
Op de meeste trainingsplatformen kan dat wel. Maar de laatste 24 uur is het een ramp om activiteiten in de cloud te krijgen. Het is heel zichtbaar dat veel mensen thuis aan het sporten zijn.
MClaeys schreef:Ik zal blij zijn als ik terug kan gaan zwemmen...
Ja, voor de zwemmers onder ons is het al wat moeilijker. Hoewel ik van de week een filmpje zag van iemand die een opblaaszwembad in de tuin had geïnstalleerd en een harnas bevestigd aan een vast element. Het zag er niet uit, maar ik vond het wel creatief.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”