Voor de vele, vele abonnees die een onbeperkt abonnement hebben, verandert er helemaal *niets. Dus als je nu net als ik thuis zit met je gezin, zie je de beschikbare download limiet snel naderen. 750 GB is niet echt veel tussen de middag en middernacht. Met een gezin met 2 of 3 pubers kom je op minder dan 6 GB per gezindslid / dag. Mijn kinderen snappen uberhaubt niet wat dal- en piekuren zijn.
Mijn oproep is om op je sociale netwerk de hashtag #EchtOnbeperktTelenet te gebruiken in, bijv combinatie met #thuiswerken en sowieso #Telenet. Of dat nu is op je Instagram, Twitter of Facebook. Laat Telenet weten dat we het nu echt wel een beetje zat zijn! Doe een oproep of retweet een oproep. Uiteraard doe ik dat ook. (of heb het al gedaan)
Bron
https://www2.telenet.be/samenerdoor
Wat is al onbeperkt internet heb?
Met YUGO, WIGO (home) of All-Internet surf je onbeperkt én supersnel. Jouw internet was al klaar voor deze uitzonderlijke tijden. We zorgen er graag voor dat ál onze klanten de komende periode zo goed mogelijk doorkomen,en verhogen daarom het volume van onze beperkte internetabonnementen. Voor jouw internetabonnement verandert er dus niets.