EDPnet activatie: trek uw plan

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Ik heb voor mijn pa een abonnement aangevraagd bij EDPnet.
Ik rij op een lockdown zaterdag naar ginder om dat voor hem te regelen (SIM kaart uitduwen, SIM kaart in de telefoon steken), blijkt dat de activatie alleen kan tijdens de kantooruren (ma vr 9-16 ofzoiets :eek: )?!
Nergens staat dat op de website of zelfs op de brief (dan had hij zelf ff de kaart geactiveerd).

De online account kan ook geen PIN code geven :(

Goed bezig, anno 2020!
Een gans (lockdown) weekend niet bereikbaar (want al afgesloten bij zijn vorige provider).
Klantenservice, "Customer Journey" -> voor verbetering vatbaar.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6909
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Da's bij de andere providers ook wel het geval geloof ik. Toch mijn ervaring bij base/orange/mv.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Een nummeroverdracht zal inderdaad enkel tijdens de kantooruren/weekdagen plaatsvinden.
Maar de activatie van een simkaart, zonder nummeroverdracht, zal bij (bvb) Mobile Vikings op eender welk moment mogelijk zijn en is vrij instant.
Gaat het hier om een overdracht of nieuw nummer?
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1711
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Zolang EDPnet verder sukkelt met het platform waar ze nu op zitten, zal er niets veranderen (sinds de overstap laatste kwartaal vorig jaar van Proximus naar Orange).
Pas als ze het meer in eigen handen krijgen, gaan ze dit zelf ook kunnen automatiseren.

Vandaar ook mijn frustratie met hun communicatie hierover, namelijk: geen communicatie.

Ik kreeg van hen deze week de melding dat ik effectief een commerciële tegemoetkoming zou krijgen voor de aanhoudende problemen met hun mobile dienst. Ik hoop dat ze zich hier echt aan gaan houden, en dat het bedrag voldoende hoog is. Anders gaan ze een behoorlijk teleurgestelde klant hebben die plots wel eens negatieve reclame zou maken.

Voorlopig blijven mijn aanbevelingen aan vrienden/kennissen: neem zeker VDSL, waar ik van tevreden ben; maar wacht met mobiel.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

Dit is toch algemeen geweten dat er geen activaties en nummeroverdrachten zijn in het weekend.
Allez toch zeker bij mensen die op dit forum geregeld komen.
Vroegen (weet niet hoe het nu zit) was proximus de enige die activaties uitvoerde tot 12u de zaterdag.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Bijna 20 jaar geleden deed Microsoft al 24/7 activaties, de registratie van mijn VOIP telefoon was 10 jaar geleden ook 24/7. Telkens met een digitaal/automatisch systeem erachter, niet met een bemande klantendienst.
Het gaat gewoon om het geven van een PIN code, waarom kan dat niet automatisch.

Ik begin te twijfelen of ik mijn pa niet terug moet overzetten naar iets anders. Wie weet wat we nog allemaal gaan meemaken.
Ik heb al enkel jaren EDPnet VDSL en heb daar geen klagen over.

Ik was net aan het overwegen om mijn vrouw over te zetten van Scarlet Red (€8 = 300min, unl SMS, 500Mb) naar EDPnet mobile (€8 = 250 min/SMS, 1Gb). Misschien toch maar even de kat uit de boom kijken :-(
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”