Px en telenet zetten voetbalkanalen open

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ok (al interesseert mij dat niet) maar dan ook hun film en seriekanalen ook openzetten he want de bioscopen zijn ook dicht

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Idd ik heb ook het gevoel dat mijn abonnement dit weeral "subsidieert," en dan vraag ik mij af waarom wel dat achterhaalde voetbal dat in handen is van Chinese miljardairs en waarin "het normaal is dat mannen meer verdienen dan vrouwen omdat ze sterker zijn en meer verantwoordelijkheid hebben," en niet de sporten die mij wel interesseren (en die TN bovendien onder het neerbuigende label "lokale sporten" durft te classificeren terwijl het wel telkens Olympische sporten zijn).

Ofwel de fans laten betalen voor voetbal ofwel alle sporten openzetten.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Geven ze iets weg... is het weer niet goed... :roll:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

ddd schreef:Geven ze iets weg... is het weer niet goed... :roll:
Ik snap je reactie, maar het is idd niet goed omdat het puur een mediastunt is (en vooral de hoop hun voetbalabo's te kunnen verkopen daarna). We werken zo hard, en leveren zo'n inspanningen om ook andere sporten meer in de kijker te laten zetten, en dan krijg je telkens zo'n uppercuts te verwerken waarbij je weer de indruk krijgt dat alles wat geen voetbal is toch niet van belang is.

Voetbal interesseert slechts een percentage van de mensen. Anderen verkiezen andere sporten, waarin dit weekend ook matches afgewerkt werden zonder toeschouwers, veelal wel met captatie door Telenet. Waarom moeten die fans wel betalen voor Prime Dinges Sports of hoe het ook noemt?

Ik wil er niet te verzuurd over doen, het is een mooie geste voor de voetbalfans, maar ik hoop dat je mijn punt snapt dat er ook fans van andere sporten zijn die op hun honger blijven zitten en weer de subtiele boodschap krijgen dat hun sport niet telt.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Is idd commerciële recuperatie op de 'noodtoestand'. Ah zijn we wel gewoon :lol:
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

En om een "streaming"-noodtoestand tijdens hun piekuren op internet te vermijden.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Bon.. En bij deze dan een link naar het artikel:
https://m.hln.be/showbizz/play-sports-k ... ~a3fd3404/

Het gaat dus om ALLE sportkanalen, niet alleen voetbal. Hopelijk is iedereen nu wat gekalmeerd :-D
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

MrBlueSky schreef:
Het gaat dus om ALLE sportkanalen, niet alleen voetbal. Hopelijk is iedereen nu wat gekalmeerd :-D
Eerst zien dan geloven want de communicatie die wij ontvangen hebben is "enkel de voetbalkanalen," maar als dit idd klopt, dan zijn we tevreden! :-) Zo kunnen mensen tijdens het zappen ook op andere sporten terecht komen en wie weet wordt hun interesse wel gewekt.

Btw voor "mijn" sport - die ondanks haar wereldwijde populariteit en Olympische status door Telenet slechts in de categorie "lokale sporten" gezet wordt (dus samen met duivensport, pétanque en sjoelbakken) - bezit Telenet de exclusieve uitzendrechten in Vlaanderen, ze doen ook de captaties, dus aan een probleem met rechten zal het iig niet kunnen liggen.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Bon, ik wil hier niet de spelbreker zijn, maar ALLE wedstrijden in de diverse Europese competities zijn vanwege corona uitgesteld.

Dus een mooie geste, maar helaas géén voetbal.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Klopt, dat worden extra filmkanalen zeker... :wink:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
enta
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Vallen TV Vlaanderen kijkers uit de boot?
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

https://www.hln.be/showbizz/tv/gratis-f ... ~a1e4f2e0/

“Omdat we in de huidige context solidair willen zijn met onze klanten en iedereen willen toelaten om verbonden te blijven, hebben we uitzonderlijke maatregelen genomen”, laat Proximus weten. Klanten krijgen dan ook de mogelijkheid om onbeperkt te bellen naar vaste lijnen en onbeperkt gebruik te maken van de internetverbinding thuis. Ook het volume mobiele data neemt toe. Maar wat misschien nog belangrijker is voor de mensen die gedurende een lange periode thuis moeten zitten: Proximus geeft haar tv-klanten gratis toeging tot de kanalen ‘Movies’ en ‘Series’. De maatregelen gelden vanaf zaterdag 14 maart tot en met 31 maart.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Vandaag getest (telenet) en alles nog op slot tenzij 'Nu abboneren'

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Vanaf dinsdag 17/3 vind je in de TV-Theek een aparte categorie: #SamenErdoor. Alle films en series bestel je daar gratis. Ook op PlayTime (kanaal 11) zenden we vanaf die dag gratis films en series uit.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”